فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور خبرداد؛

برخورد با رانندگانی که دسته جات عزادارای را متفرق کنند

عصر خودرو- رییس پلیس راهور نیروی انتظامی تاکید کرد: برابر مقررات، رانندگان خودرو و موتورسیکلت سواران حق ندارند به دسته جات عزاداری ورود و آن ها را متفرق کنند که در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

برخورد با رانندگانی که دسته جات عزادارای را متفرق کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در مورد تمهیدات ایام تاسوعا و عاشورا افزود:اطلاع رسانی در این زمینه از طریق رسانه های گروهی، استانی و محلی انجام خواهد شد؛ همچنین رانندگان باید توجه داشته باشند که ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، متفاوت از روزهای دیگر به لحاظ رفت و آمد است به همین دلیل توصیه می شود تا نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.
    مهری تاکید کرد: رانندگان باید به علایم دسته جات عزاداری و نسبت به کم کردن سرعت خود در خیابان ها در این ایام توجه داشته باشند؛ در صورت نیاز نیز توقف کنند تا دسته جات عزاداری به صورت کامل عبور کنند.
    وی همچنین به رانندگان توصیه کرد که در نقاط تجمع دسته جات عزاداری از جمله مساجد، حسینیه ها، تکایا، امامزاده ها و برخی از محله ها، رفت و آمد کمتری داشته باشند.
    این مقام انتظامی در عین حال ادامه داد: در این زمینه همکاران ما راهنمایی لازم را به رانندگان، ارائه خواهند داد که از برخی معابر یا خیابان ها عبور نکنند و لازم است در این زمینه با ماموران راهور، همچون سال های گذشته همکاری لازم را داشته باشند.
    رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی اظهار داشت: به دلیل بی دقتی و بی توجهی برخی از رانندگان، حوادثی برای عزاداران در دسته جات و هیات ها به ویژه در شب ها که هیات ها جابجا می شوند و نیز در جاد های برون شهری به وجود می آید که بر این اساس، باید مسوولان هیات ها، همراه خود علامت هشداردهنده داشته باشند تا رانندگان متوجه آنها باشند.
    مهری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به ویژه راهور در برگزاری مراسم ایام ماه محرم و صفر به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه های خاص ترافیکی و انتظامی را پیش بینی کرده است.
    وی ادامه داد: همکاران ما در سراسر کشور محدودیت و ممنوعیت هایی را برای تردد خودروها و سایر وسایل نقلیه اعلام کرده است که اطلاع رسانی می شود تا مشکلی برای افرادی که در این ایام از وسیله نقلیه استفاده می کنند پیش نیاید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو