فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبرداد

دستگیری باند زورگیر سرقت خودرو در آمل

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و زورگیری در آمل ، بابل و قائمشهر خبر داد.

دستگیری باند زورگیر سرقت خودرو در آمل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، گفت: طی گزارشات متعددی مبنی بر وقوع سرقت به عنف و زورگیری از شهروندان در خیابان‌های مختلف شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان مشخص شد، اعضای این باند با تصادفی ساختگی ودرگیری با راننده خودرو اقدام به سرقت خودرو می کردند.

    گنجیان تصریح کرد و گفت: با بهره‌گیری از فنون علمی و پلیسی یکی از اعضای این باند سرقت به نام "علی- الف”شناسائی و دستگیر شد.

    به گفته سرهنگ گنجیان، با اعترافات متهم  مبنی بر سرقت خودرو با ایجاد تصادفی ساختگی دیگر همدستان وی به نام "محمد- ز" با یک دستگاه خودروی سمند سرقتی  و خانم "س – ط" با یک دستگاه خودروی 206 سرقتی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه این افراد تاکنون در بازجوئی ها ،  به 10 فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در شهرستان های قائمشهر، آمل و بابل اعتراف کردند گفت : متهمان با ایجاد تصادفی ساختگی زمانی که راننده خودرو از ماشین خود پیاده می‌شد با وی درگیر شده وپس از مجروح کردن وی با قمه ویا بیهوش کردن وی اقدام به سرقت خودرو می‌کردند .

    گنجیان خاطر‌نشان کرد: متهمان پس از تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

    وی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در مواقع غیر ضرور از تردد در مسیر های خلوت خودداری کرده و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای قبل از هرگونه اقدام با پلیس 110 تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو