فونیکسریمکسبهتام

دو دستگاه خودرو سواری در تهران با مجموع ۹۵ میلیون ریال خلافی توقیف شدند

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ از اعمال قانون و توقیف دو دستگاه خودروی سواری با دلیل داشتن حدود ۹۵ میلیون ریال خلافی خبر داد.

دو دستگاه خودرو سواری در تهران با مجموع ۹۵ میلیون ریال خلافی توقیف شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مراد مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین رابطه یک دستگاه خودرو سواری با بیش از 46 میلیون ریال تخلف در منطقه 9 شهر تهران توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
    وی اظهار کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری دیگر نیز با بیش از 48 میلیون ریال تخلف در منطقه 12 شهر تهران توقیف و با اعمال قانون روانه پارکینگ شد.
    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به تمهیدات ویژه پلیس راهور پایتخت برای روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی اشاره و تصریح کرد: تمامی ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به منظور خدمت رسانی بهینه به عزادارن حسینی در آمادگی کامل هستند.
    سرهنگ مرادی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان گفت: ماموران پلیس راهور تهران بزرگ به منظور برقراری نظم و انضباط ترافیکی و تسهیل تردد خودروها در سطح معابر و خیابان های شهری، حضوری موثر و برنامه ریزی شده در محدوده مساجد، تکایا و حسینیه های محل برگزاری آیین های ویژه سوگواری تاسوعا و عاشورا خواهند داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط