فونیکسریمکسبهتام

خودرو تمام الکترونیک ولوو در سال ۲۰۱۹ ارائه می شود

عصر خودرو- کمپانی خودرو سازی ولوو قصد دارد از زیر بنای خودرو های کوچک و جمع و جور تر برای تولید یک خودروی تمام الکترونیک استفاده کند.

خودرو تمام الکترونیک ولوو در سال ۲۰۱۹ ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از 9صبح ، کمپانی خودرو سازی ولوو قصد دارد از زیر بنای خودرو های کوچک و جمع و جور تر برای تولید یک خودروی تمام الکترونیک استفاده کند.

    این کمپانی سوئدی در روز پنج شنبه از طراحی یک خودروی جمع و جور که قرار است در سال 2017 تولید شود پرده برداری کرد و اعلام کرد که مدل تمام الکتریکی این خودرو در سال 2019 ارائه خواهد شد.

    این طراحی جمع و جور ولوو به لحاظ ظاهر و ساختار به مدل XC90 و S90 شباهت دارد اما برای طیف وسیعی از خودرو های کوچکتر که قرار است در سال 2017 ارائه شوند استفاده خواهد شد. این مدل قرار است در سیستم ایمنی و نیرو محرکه ( معمولی و هیبریدی) از مدل های مذکور تبعیت کند.

    به گفته ی معاون ارشد تحقیق و توسعه ی کمپانی ولوو این طراحی جمع و جور انعطاف پذیری کافی برای اجرای طیف گسترده ای از ویژگی ها و بکار گیری فناوری های جدید در جهت بهبود قابلیت رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی را ایجاد می کند.

    این کمپانی هنوز مشخص نکرده است که کدام محصول آینده اش قرار است از این طراحی جمع وجور بهرمند باشد اما احتمال می رود که در بخش suv B و مینی suv های بعدی از این طراحی استفاده شود. اولین تولید ولوو بر اساس این طرح در سال 2017 و به احتمال زیاد برای رقابت با مدل های BMW X1، مزدا CX، مرسدس بنز c30 و امثال اینها ارائه می شود.

    در قدم بعدی ولوو به طور قطع به تولید هاچ بک های کوچک و یا مدل سدان به عنوان جایگزینی برای مدل C30 که تولید آن در سال 2013 متوقف شد ادامه خواهد داد. این کمپانی اعلام کرده که طراحی پلتفرم مقیاس پذیر (SPA) و طراحی مادولار جمع و جور(CMA) با هدف تولید خودروهای الکتریکی ایجاد شده و قصد دارد تولید خودروهای الکتریکی را در دستور کار خود قرار دهد. ولوو از موتور دو قلوی T8 چهار چرخ محرک سیستم هیبریدی و همچنین مدل ارزان تر هیبریدی در هر دو پلتفرم بزگتر SPA و جمع و جور CMA استفاده خواهد کرد. این کمپانی در سال 2019 برای اولین بار خودروی تمام الکترونیکی اش را ارائه خواهد داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو