فونیکسریمکسبهتام

رئیس راهنمایی و رانندگی استان یزد خبر داد:

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در یزد

عصر خودرو : رئیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی یزد در مهرماه جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در یزد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از مهر، سرهنگ منصور جمشیدی  با اشاره به اینکه اقدامات موثری برای کاهش تصادفات منجر به فوت و حفظ جان شهروندان در یزد انجام شده است، اظهار داشت: نتیجه این اقدامات، کاهش 60 درصدی تصادفات منجر به فوت در مهرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

    وی افزود: در مردادماه نیز برای نخستین بار، میزان تصادفات فوتی 39 درصد و در شهریورماه 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش داشته ایم.

    جمشیدی از اقدامات پیشگیرانه به منع جدی عبور و مرور کامیون‌ها و تریلی‌ها در سطح شهر یاد کرد و بیان داشت: خودروهای سنگین تصادفات بسیار شدید و فجیعی در سطح شهر یزد رقم می‌زدند که با کنترل عبور و مرور و ایجاد محدودیت‌های شدید، شاهد کاهش این آمار بوده ایم.

    رئیس راهنمایی و رانندگی استان یزد از دیگر برنامه هایی که عامل کاهش کشته‌های تصادفات شده است را نصب دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر اعلام کرد و افزود: نصب این دوربین ها توانسته تا حد زیادی سرعت را در مسیرهای مختلف سطح شهر یزد کنترل کند.

    وی، اولویت‌بندی برخورد با موتورسیکلت‌سواران خطرآفرین را نیز از دیگر طرح‌ها برشمرد و یادآور شد: در قالب این طرح با موتورهای فاقد پلاک و جوانانی که با موتورسیکلت، رفتارهای مخاطره آمیز انجام می‌دادند، برخورد شد.

    جمشیدی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم و فرهنگ‌سازی در این زمینه، شاهد کاهش بیش از پیش تصادفات به ویژه تصادفات فوتی در سطح شهر یزد باشیم.

    وی همچنین از شناسایی مسیرهای تردد دسته‌های عزاداری در یزد خبر داد و گفت: این مسیرها ایمن سازی شده و طرح های ترافیکی ویژه برای این ایام در نظر گرفته شده است.

    جمشیدی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ترافیک، برخی مسیرها برای عبور خودروها در ساعات خاصی از شب و در روزهای تاسوعا و عاشورا مسدود شده و مسیرهای جایگزین به رانندگان معرفی شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو