فونیکسریمکسبهتام

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و سه مجروح برجا گذاشت

عصر خودرو : سرپرست پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در جاده های این استان سه کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و سه مجروح برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حوادث روز گذشته بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در محور اراک- قم، خمین- دلیجان و محور قاقان پلیس راه توره به وقوع پیوسته است.
    وی ادامه داد: حادثه محور اراک- قم براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو به وقوع پیوست که در این سانحه یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات فوت و سرنشین دیگر مجروح شد.
    سرپرست پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو راننده گزارش کرده است.
    سرهنگ کهریزی افزود:همچنین حادثه محور خمین- دلیجان بر اثر برخورد خودرو نیسان با گاردریل کنار جاده رخ داد که در این سانحه یکی از سرنشینان در محل سانحه فوت و راننده و یکی دیگر از سرنشینان خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.
    وی گفت: کارشناس پلیس راه این محور علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده در سطح جاده لغزنده گزارش کرده است.
    سرپرست پلیس راه استان مرکزی افزود: حادثه محور قاقان - پلیس راه توره نیز بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با کامیون به وقوع پیوست که راننده خودرو سمند به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
    سرهنگ کهریزی گفت: علت این حادثه توسط کاشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.
    از ابتدای امسال تاکنون 287 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط