فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

انتقال ایستگاه‌های تاکسی اطراف میدان راه‌آهن تا پایان سال

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به احداث پیاده راه در میدان راه آهن تا پایان سال گفت: ایستگاه های تاکسی از اطراف میدان ساماندهی می‌شوند.

انتقال ایستگاه‌های تاکسی اطراف میدان راه‌آهن تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، عیسی علیزاده  در خصوص ساماندهی میدان راه آهن گفت: در این میدان باید در 3حوزه کار می کردیم. ابتدا بعد از اتمام کار میدان، با هماهنگی و برگزاری جلسات با منطقه 11 ساماندهی را انجام دادیم.

    وی با بیان اینکه در مرحله بعد ساماندهی جداره های میدان انجام گرفت، ادامه داد: در ادامه کارهای اولیه در خصوص حذف زوائد، پاکسازی و مرمت نمای ساختمان های اطراف انجام گرفت. در پایان این پروژه نیز مقابل ایستگاه راه آهن تبدیل به پیاده راه خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به انتقال ایستگاه های تاکسی اطراف میدان راه آهن خاطر نشان کرد: ایستگاه های تاکسی از اطراف میدان منتقل می شوند که این کار با هماهنگی سازمان تاکسیرانی و با محوریت منطقه انجام می شود که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط