فونیکسریمکسبهتام

در پی بارندگی های امروز؛

وقوع ۳ تصادف در محورهای البرز ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به بارندگی های امروز، گفت: بر اثر وقوع ۳ حادثه تصادف در محورهای البرز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وقوع ۳ تصادف در محورهای البرز ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، داود رجبی  با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودرو سورای پرشیا با پیکان وانت در محور کرج - چالوس محدوده تونل دو، 5 مصدوم بر جای گذاشت.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 12 و 49 دقیقه ظهر امروز رخ داد، گفت: مصدومان حادثه محور کرج - چالوس به بیمارستان شهید مدنی شهرستان کرج منتقل شدند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز ادامه داد: برخورد کامیون با تیر چراغ برق در محور کرج - قزوین در محدوده لاین شمالی در ساعت 11 و 47 صبح امروز یک مصدوم بر جای گذاشت که پس از دریافت کمک های اولیه امدادی به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ منتقل شد.

    رجبی در ادامه به واژگونی یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس، دو دستگاه وانت بار و یک دستگاه تریلر دیگر اشاره کرد و گفت: این تصادف زنجیره ای در محور کرج - قزوین در لاین شمالی و در محدوده رستوران مهدی رخ داد.

    وی در پایان با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت 4 و 45 دقیقه صبح امروز رخ داد، گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

     اداره کل هواشناسی استان البرز هوای امروز شهرستان کرج را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، رعد و برق و همچنین وزش باد شدید پیش بینی کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط