فونیکسریمکسبهتام

با پایان فروش ویژه پاییز طلایی رنو؛

نگین خودرو شرایط متفاوت فروش محصولات خود را اعلام کرد

عصر خودرو: نگین خودرو؛ نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران پس از اسقبال گسترده علاقمندان این برند اصیل و اروپایی در طرح پاییز طلایی رنو و اتمام این طرح، شرایط متفاوت فروش محصولات خود را اعلام کرد.

نگین خودرو شرایط متفاوت فروش محصولات خود را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرایط در حالی از سوی نماینده رنو اعلام شد که پیش از این، با درخواست علاقمندان به نهمین خودرو ساز بزرگ جهان، طرح فروش پاییز طلایی رنو 2 بار تمدید شد.
    طبق اعلام واحد بازریابی شرکت نگین خودرو در این شرایط جدید، قیمت و نحوه فروش محصولات اقساطی شرکت هیچ تغییری نداشتند و محصولات با همان شرایط گذشته به بازار عرضه می شوند. اما قیمت فروش نقدی خودرو ها با کاهش میزان تخفیف خرید نقدی، بین 2 تا 3 درصد افزایش یافته است.
    مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با اعلام این خبر افزود: به جهت رفاه حال مشتریان این برند اصیل و اروپایی، در شرایط جدیدی که اعلام شده است هزینه شماره گذاری خودرو ها از مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری کسر شده است و این هزینه در زمان شماره گذاری توسط مشتری پرداخت خواهد شد.
    تمامی محصولات در این طرح به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت اعلام شده برای این محصولات قطعی است.
    در این طرح تمامی محصولاتی که توسط نگین خودرو به بازار عرضه می شوند  با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسند و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم