فونیکسریمکسبهتام

کاهش تمایل شهروندان به جابه جایی با حمل و نقل عمومی

عصر خودرو: آمار جابه‌جایی مسافر با وسایل حمل ونقل عمومی در ادامه روند کاهشی چند سال گذشته در نیمه نخست امسال نیز نسبت به سال ۹۳ حدود ۲.۵ درصدکاهش نشان می‌دهد.

کاهش تمایل شهروندان به جابه جایی با حمل و نقل عمومی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، دفتر ایمنی حمل و نقل و دبیرخانه شوراهای عالی هماهنگی ترابری، فنی و زیربنایی و کمیسیون ایمنی راه‌های کشور اعلام کرد: گزارش آمار جابه‌جایی مسافر با وسایط حمل ونقل عمومی در ادامه روند کاهشی چند سال گذشته در نیمه نخست امسال نیز نسبت به سال 93 بالغ بر 2.5 درصدکاهش نشان می دهد که دلیل کلی آن نامتناسب بودن هزینه سفر با وسایط عمومی در مقایسه با وسایل شخصی است.

    در این رابطه قرار شد مطالعات لازم برای شناسایی کلیه عوامل تأثیرگذار بر کاهش تمایل شهروندان نسبت به سفر با وسایط عمومی و همچنین ارائه راهکارهای دستیابی به الگوهای متناسب صورت پذیرد.

    دفتر ایمنی حمل و نقل و دبیرخانه شوراهای عالی هماهنگی ترابری، فنی و زیربنایی و کمیسیون ایمنی راه‌های کشور اعلام کرد: در یکصد و بیست و ششمین نشست شورای عالی فنی امور زیربنایی حمل ونقل با هدف تنظیم ضوابط مورد نیاز برای بهبود و ارتقای کیفیت در انجام پروژه ها و نیز خدمات در وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، طرح جامع مدیریت کیفیت مورد بررسی قرار گرفت و ضمن تأیید کلیات طرح مقرر شد جزییات آن در کارگروه کارشناسی تدوین و تکمیل گردیده و جهت تصمیم‌گیری به شورا ارایه شد.

    همچنین در این جلسه در مورد نظام ارجاع پروژه‌ها در وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های وابسته نیز پس از تبادل نظر اعضا مقرر شد با پیگیری کارگروه کارشناسی شورا مطالعات تکمیلی در رابطه با موضوع، انجام گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط