فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتوبوسرانی همدان:

۶۰ دستگاه از اتوبوس‌های همدان بازسازی شد

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری همدان گفت: از ابتدای امسال ۶۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و سازمان اتوبوسرانی همدان بازسازی شد.

۶۰ دستگاه از اتوبوس‌های همدان بازسازی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد پور وخشوری در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان، اظهار داشت: 28 میلیون و 800‌هزار مسافر در 6 ماهه گذشته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی همدان جابه‌جا شده که سهم عمده‌ای از مسافرت‌های درون شهری توسط ناوگان اتوبوسرانی بوده است.

    وی با اشاره به خدمات و اقدامات اتوبوسرانی همدان در6 ماه گذشته گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی رانندگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص از فعالیت‌های مهم در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی رانندگان بوده است.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی همدان همچنین فروش خودروهای سواری و ملکی سازمان برای کاهش هزینه‌ها بصورت مزایده عمومی و استفاده از خودروهای آژانس و بخش خصوصی را از دیگر اقدامات دانست.

    پور وخشوری ایجاد سرویس گردشگری در ایام نوروز 94 و جابجایی حدود 4 هزار گردشگر را از دیگر اقدامات اتوبوسرانی همدان عنوان کرد.

    وی نصب و راه‌اندازی کارت الکترونیک پرداخت کرایه و دستگاه‌های پرداخت کرایه داخل اتوبوس، نصب باجه‌های خرید شارژ کارت بلیت در 16نقطه شهر، تجهیز باجه ها به نیروهای آموزش دیده و اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی را اقدمات اثر گذار در راستای افزایش خدمات رسانی سرویس حمل و نقل عمومی همدان عنوان کرد.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان خدمات ویژه در روز عید فطر با200 دستگاه اتوبوس بصورت رایگان و استقبال از سفر ریاست جمهوری با توان 100 درصد و با در اختیار قرار دادن 200دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه مینی بوس را از دیگر خدمات اتوبوسرانی همدان در 6 ماه گذشته عنوان کرد.

    پور وخشوری تعداد اتوبوس‌های بخش خصوصی و سازمانی 200 دستگاه اعلام کرد و گفت: واگذاری تعمیرگاه سازمان به بخش خصوصی و شرکتهای حمل و نقل از طریق مناقصه عمومی و آزاد شدن نیروها برای صرفه و صلاح و کاهش هزینه‌های سازمان باعث صرفه جویی ماهانه یک میلیارد ریالی و کاهش هزینه‌های سازمان و تقویت خدمات به ناوگان بخش خصوصی و سازمانی می شود از دیگر اقدامت اتوبوسرانی همدان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو