فونیکسریمکسبهتام

احداث پارکینگ ۶۰ هکتاری در مرز مهران برای روان سازی ترافیک

عصر خودرو :رئیس عملیات پلیس راهور ناجا گفت: مشکل ترافیک مرز بین المللی مهران در ایام اربعین با احداث پارکینگ ۶۰ هکتاری به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.

احداث پارکینگ ۶۰ هکتاری در مرز مهران برای روان سازی ترافیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا مهماندار روز چهارشنبه در بازدید از پروژه های در دست اجرای حوزه اربعین در شهرستان مرزی مهران بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های عمرانی ویژه اربعین در حوزه راهسازی تاکید کرد.
    وی با اشاره به اینکه احداث این پارکینگ می تواند در کاهش بار ترافیکی شهر مهران بسیار تاثیر گذار باشد، افزود: ظرفیت 20 هزار خودرویی این پارکینگ باعث می شود امنیت خودرو های زائران تامین شود، ضمن اینکه شاهد ترافیک کمتری در مسیر تردد زائران پیاده باشیم.
    رئیس عملیات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: اتوبوس های بین شهری در این پارکینگ استقرار می یابند و جابجایی مسافران تا پایانه مرزی مهران نیز از این پایانه با استفاده از وسایل نقلیه پیش بینی شده انجام می شود.
    مهماندار با قدردانی از تلاش های مسئولان استان و اقدام های صورت گرفته در حوزه احداث زیرساخت ها برای اربعین در شهرهای ایلام و شهر مهران ابراز امیدواری کرد با اتمام پروژه های در دست اقدام امسال شاهد ارائه خدمات مناسب به زائران عتبات عالیات باشیم.

    *** اختصاص امکانات و نیرو به پلیس ایلام در ایام اربعین
    رئیس عملیات پلیس راهور ناجا همچنین در چهارمین نشست کمیته اربعین بر لزوم تقویت نیرو و تجهیزات پلیس استان تاکید کرد و گفت: برای کنترل و حفظ امنیت ترافیکی و انتظامی در ایام اربعین به اندازه کافی نیرو و تجهیزات به استان ایلام اختصاص می یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط