فونیکسریمکسبهتام

کندی تردد در محورهای مواصلاتی گیلان و مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی گفت: به دلیل بارش باران در محورهای شمالی شاهد کندی تردد در استان گیلان و مازندران هستیم.

کندی تردد در محورهای مواصلاتی گیلان و مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش خبرنگار مهر، سردار نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای پرتردد کشور، گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، هم اکنون در آزادراه تهران – کرج و کرج-تهران، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین به دلیل بارش باران در محور کناره در استان مازندران در این محور شاهد کندی تردد وسایل نقلیه به دلیل لغزنده بودن سطح جاده هستیم.

    وی با اعلام اینکه در محورهای ماکو و پیرانشهر در استان آذربایجان غربی نیز بارش باران گزارش شده است، افزود: وضعیت ترافیکی در تمامی جاده ها و معابر کشور عادی و روان است.

    وی ادامه داد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان گیلان بارش باران گزارش شده. از رانندگان درخواست می شود به خاطر لغزندگی و وجود مه، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی را نیز با خودروهای دیگر رعایت کنند.

    رحمانی در پایان با اشاره به اینکه تردد کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی در محور کرج- چالوس ممنوع است، افزود: در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام گزارش شده و شاهد ترافیک روان هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط