فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها اعلام کرد

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها شد

عصر خودرو- رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها شدند.

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز و با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران، رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها و انجمن‌ها و تشکل‌های حمل و نقل، مراسم افتتاحیه رسمی دفتر نمایندگی استان تهران این جمعیت در محل سالن جلسات انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران برگزار شد.

    در این مراسم که قرار بود رئیس هیأت اجرایی استان تهران این جمعیت مشخص شود، رئیس هیأت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها اظهارداشت: امیدواریم با هم‌اندیشی و همکاری و استفاده از ظرفیت همه کارشناسان، گام‌های موثری در بخش ایمنی راه‌ها متناسب با اهداف عالی جمعیت طرفداران ایمنی‌ راه‌ها برداریم.

    محمد بخارایی با بیان اینکه ایمنی راه‌ها دغدغه جدی مسئولان در تشکل‌های حمل و نقلی است، گفت: این پایگاه، که در استان تهران برقرار می‌شود در کنار دیگر پایگاه‌ها به عنوان یکی از اجتماعات حمل و نقلی محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه خانه اول ایمنی خانه حمل و نقل است، گفت: سال‌های پیش اولین جلسه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها را در خانه حمل و نقل برگزار کردیم زیرا اولین خواهان ایمنی، دست‌اندرکاران حمل و نقل هستند.

    بخارایی بیان کرد: قطعاً اگر حمل و نقل آسیب‌پذیر داشته باشیم بیشترین ضربه به کسانی وارد می‌شود که در این عرصه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یا بیشترین ارتباط را با این بخش دارند.

    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با تاکید بر اینکه توجه به ایمنی راه‌ها واجب کفایی نیست بلکه واجب عینی است، گفت: تا زمانی که حتی یک نفر هم براثر سوانح رانندگی در جاده‌های کشور کشته می‌شود باید جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها دایر باشد.

    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به راه‌اندازی رسمی دفتر نمایندگی این تشکل مردم‌نهاد در تهران اشاره کرد و افزود: استان تهران برای دیگر استان‌ها الگو محسوب می‌شود و لزوم پیشگامی در این عرصه ضروری است.

    بخارایی به برگزاری همایش‌های مختلف ایمنی حمل و نقل توسط جمعیت طرفداران ایمنی‌ راه‌ها اشاره کرد و گفت: در دولت فعلی، بهترین فرصت برای انجام فعالیت‌های مردم‌نهاد فراهم است خصوصاً اینکه دولت توجه خاصی به ایمنی رانندگی دارد.

    بخارایی با بیان اینکه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به عضویت کمیسیون ایمنی راه‌ها درآمده است، گفت: موضوع ایمنی پایدار در دولت مورد توجه خاص قرار دارد.

    رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با تاکید بر اینکه بسترسازی لازم برای ارتقای ایمنی جاده‌ها هرچه بیشتر فراهم می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم همه امکانات این جمعیت را در اختیار دفتر نمایندگی این تشکل مردم‌نهاد در تهران قرار دهیم.

    در پایان این مراسم با رأی هیأت اجرایی، مهدی تیو که ریاست انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران را بر عهده دارد با اکثریت آراء به عنوان رئیس هیأت اجرایی دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان تهران منصوب شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط