فونیکسریمکسبهتام

جزییات تعامل سازمان راهداری و پلیس

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی ناجا از برگزاری نشست با رئیس کانون انجمن های صنفی حمل و نقل کشور و انجمن صنفی شرکت ها در راستای پیشگری و مبارزه با سرقت خودروهای سنگین و محموله ها خبر داد.

جزییات تعامل سازمان راهداری و پلیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷:۰۰

    به گزارش  پیگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار محمد رضا مقیمی در حاشیه برگزاری چهل و نهمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت که با موضوع خودروهای سنگین و سرقت محموله با حضور رئیس کانون انجمن های صنفی حمل و نقل کشور و انجمن صنفی شرکت ها برگزار شده بود، گفت: یکی ازعوامل توسعه کشور، راه ها و شرایط امنیتی در جاده ها است، به همین دلیل با مسئولان کانون انجمن های صنفی حمل و نقل کشور و انجمن صنفی شرکت ها جلسه ای در جهت تعامل سازنده در خصوص کاهش سرقت خودروهای سنگین با محموله برگزار کردیم.
    رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: تعاملات دوسویه پلیس آگاهی با صنوف مختلف از جمله راهداری منجر به کاهش سرقت خودروهای سنگین و محموله هاخواهد شد.

    وی با بیان اینکه نصب تجهیزات به روز بر روی خودروها در کشف سریع پلیس موثر است، تصریح کرد: اگر چه بخش اعظمی از خودروهای سرقتی بین 24 تا 48 ساعت کشف می شوند اما طی این مدت پلیس فرصت طلایی برای کشف و پی جویی محموله ها را از دست می دهد و این امر مشکلات ما را برای کشف بیشتر می کند.

    به گفته  وی به هرمیزان زمان اعلام وقوع سرقت با سرعت بیشتری از سوی مالباخته اعلام شود، سرنخ های بیشتری در کشف محموله از سوی ماموران به دست خواهد آمد.

    سردار مقیمی افزود: تفاهم، تعامل، همدلی و همکاری نیروی انتظامی و سایر نهادهای برون سازمانی در خصوص انواع سرقت منجر به ایجاد احساس امنیت و کاهش سرقت در کشور خواهد شد.

    وی گفت: شناخت و بررسی روش های پیشگیری و مبارزه با سرقت محموله های خودروهای سنگین از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو