فونیکسریمکسبهتام

قطعه سازان برترین صنایع در عملکرد ۶ماه بورس

عصر خودرو- نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد معامله گران بازار سهام در زمینه گزارش عملکرد شش ماهه ؛ دو صنعت داروسازی و قطعه سازی خودرو را بهتر از سایر صنایع بورسی ارزیابی کرده اند.

قطعه سازان برترین صنایع در عملکرد ۶ماه بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در یک نظر سنجی آزاد معتقدند، صنعت دارو سازی و قطعه سازی برترین صنایع بورسی در ارایه گزارش عملکرد شش ماهه به بازار سهام هستند.

    بر اساس این گزارش کاربران یک وب سایت تحلیلی در پاسخ به این پرسش که کدام صنایع گزارش شش ماهه بهتری به بازار ارایه خواهند کرد؛ دو صنعت دارو سازی و قطعه سازی خودرو را بهتر از سایر صنایع ارزیابی کرده اند.

    در این نظر سنجی که بیش از 120 نفر در آن شرکت کرده اند، پس از صنعت دارو و صنعت قطعه سازی ؛ خودروسازان برترین صنعت از لحاظ گزارش های 6 ماهه انتخاب شده اند.

    موضوع افزایش نرخ دارو همواره برای این صنعت مطرح و حیاتی بوده، اما باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت های این صنعت تاثیر آنرا پیشاپیش در گزارش های شش ماهه خود خواهند آورد یا خیر.

    در صنعت قطعه سازی اما به تبع رشد چشمگیر تولید خودرو در سال گذشته ، انتظار برای رشد مقداری فروش و همچنین افزایش نرخ در این صنعت وجود دارد و اغلب فعالان بازار چشم انداز آن را مثبت ارزیابی می کنند.

    هر چند که سایه سنگین کمبود نقدینگی و مطالبات معوق از کارفرمایان خودرو ساز همواره بالای سر قطعه سازها بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط