فونیکسریمکسبهتام

ارتقای کیفی خودرو با رویکردی جدید

عصر خودرو: خودروسازان در حالی وعده ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تا پایان سال‌جاری را به مشتریان داده‌اند که در اولین اقدام عملی خود به قطع همکاری با قطعه‌سازانی پرداخته‌اند که کیفیت موردنظر آنها را رعایت نمی‌کنند.

ارتقای کیفی خودرو با رویکردی جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در این بین بسیاری از کارشناسان معتقدند که ارتقای کیفیت محصولات داخلی، با ارتقای کیفی قطعات در ارتباط مستقیم است حال آنکه برخی دیگر از کارشناسان معتقدند تمرکز روی قطعه‌سازی برای بالا بردن میزان کیفیت محصولات خودروسازان داخلی به‌تنهایی کافی نیست.

    در این زمینه یکی از مدیران ارشد خودروسازی با اشاره به اینکه بسیاری از اظهارنظرهای کنونی درخصوص افزایش کیفیت برای مشتریان قانع‌کننده نیست می‌گوید: کیفیت خودروهای تولید داخل تنها با حذف برخی قطعه‌سازان افزایش پیدا نمی‌کند؛ زیرا مشکل اصلی صنعت خودرو فرسودگی زیرساخت‌ها است.

    وی معتقد است که در حال حاضر تنها راه‌حل ایجاد کیفیت مورد انتظار مشتریان حضور شرکای خارجی و انتقال دانش و تکنولوژی روز جهان به صنعت خودرو کشور است. این مدیر ارشد خودروسازی همچنین معتقد است که توقع مشتریان افزایش یافته و جوابگویی به خواسته‌های آنها بسیار سخت شده است.

    در این بین برخی از کارشناسان معتقدند که هر چند اعتماد مشتریان در چند سال گذشته به کیفیت محصولات داخلی کاهش یافته است، اما صنعت خودرو کشور با بهره‌گیری از دانش روز و عرضه تولیدات مدرن و با کیفیت می‌تواند اعتماد از دست رفته مشتریان را ترمیم کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط