فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار زنجان:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۳۰ مهر تا سوم آبان در زنجان

عصر خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۳۰ مهر تا سوم آبان در زنجان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۳۰ مهر تا سوم آبان در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سمانه شاددل عصر امروز در نشست ترافیک شهرستان زنجان اظهار کرد: طی روزهای 30 مهر تا سوم آبان ماه محدودیت‌های ترافیکی در زنجان اعمال می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه محدودیت‎‌های ترافیکی به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی اعمال می‌شود، گفت: این امر به منظور برگزاری هرچه بهتر دستجات عزاداری و مراسم عزاداری انجام می‌شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه در روزهای 30 مهرماه تا 3 آبان ماه از ساعت 10 صبح محدودیت‌های ترافیکی اعمال و از تردد خودروها جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: در این روزها از مکان‌های عمومی و مدارس موجود در مسیرهای منتهی به این دسته عزاداری برای استقرار خودرو ها استفاده می‌شود.

    این مسئول با اشاره به اینکه در طول این روزها در همه مسیرهای منتهی به دسته‌های عزاداری خودروهای امدادی مستقر می‌شوند، گفت: با توجه به برگزاری دسته‌های عظیم عزاداری زینبیه و حسینیه و حضور جمعیت بسیار زیاد نیازمند اجرای طرح‌های ترافیکی هستیم.

    وی با اشاره به مشکلات بوجود  آمده در طی سال گذشته در این مسیرها بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال مشکلی در برگزاری این مراسم‌ها نداشته باشیم.

    این مسئول با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی در این زمینه افزود:  قبل از آغاز طرح در شهر زنجان با هماهنگی همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو