فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ مظفری:

توقیف سواری هیوندا با خلافی و سرعت بالا

عصر خودرو : رئیس پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه سواری هیوندا با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت در محور اردکان - نائین خبر داد.

توقیف سواری هیوندا با خلافی و سرعت بالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مظفری رئیس پلیس راه استان یزد اظهارکرد: ماموران پلیس راه در محور اردکان- نائین یک دستگاه سواری هیوندا را که با سرعت 150 کیلومتر با حرکات مارپیچ در حال حرکت بود متوقف کرده و پس از استعلام از مرکز اجرائیات مشخص شد که خلافی این وسیله نقلیه بیست و پنج میلیون و دویست هزارو ریال است که برابر قانون خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

    وی در ادامه بیان کرد: راننده به دلیل  ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ که جزء تخلفات حادثه ساز محسوب می‌شود به میزان دو میلیون ریال جریمه و اعمال قانون شد.

    رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: خودروی توقیفی پس از آن به دلیل خلافی بالا به پارکینگ منتقل شد که  راننده برای ترخیص خودرو باید کل خلافی خودرو را پرداخت کند و با در دست داشتن مدارک خودرو و برگه عدم خلافی به پارکینگ مربوطه جهت ترخیص خودرو مراجعه کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط