فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به کاروان عروسی که باعث مرگ امدادگری شد

عصرخودرو : یک امدادگر جمعیت هلال احمر در حین امدادرسانی و انتقال مصدومان حادثه تصادف خودروی پراید (کاروان جشن عروسی) به بیمارستان بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون جان خود را از دست داد.

امدادرسانی به کاروان عروسی که باعث مرگ امدادگری شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    در طی امداد رسانی آمبولانس هلال احمر پایگاه آورزمان به دو مصدوم حادثه تصادف سواری پراید (کاروان جشن عروسی) در جاده روستای بهاره و در حین انتقال به بیمارستان آیت ا...علیمرادیان نهاوند خودروی آمبولانس هلال احمر به‌علت لغزندگی جاده و انحراف از مسیر با کامیون به‌صورت شاخ به شاخ برخورد می‌کند که پس از اطلاع این حادثه به اورژانس 115 نهاوند در ساعت 22:59 فوراً هر دو کد 3223 و 3084 حاضر در مرکز اورژانس نهاوند به محل حادثه اعزام می‌شوند که پس از تریاژ اولیه تعداد 3 مصودم توسط کد 3223 و تعداد دو مصدوم دیگر به همراه تنها فوتی حادثه (راننده آمبولانس هلال احمر با هویت محمد عرفانیان) توسط کد 3084 به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

    براین اساس جمعیت هلال احمر نیز عنوان کرده است که امدادگر جمعیت هلال احمر استان همدان پایگاه آورزمان در حین امدادرسانی و انتقال مصدومان حادثه تصادف خودروی پراید به بیمارستان بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون جان خود را از دست داد. براین اساس محمد عرفانیان؛ امدادگر جمعیت هلال احمر نهاوند پایگاه آورزمان در حین انتقال دو مصدوم حادثه تصادف سواری پراید در جاده روستای بهاره دچار حادثه شد.

    پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر ایران در پی درگذشت امدادگر همدانی/جانفشانی امدادگر هلال احمر سندی است از وجود انسان‌های فداکار

    براین اساس دکتر سید امیر محسن ضیایی در پیامی به مناسبت درگذشت امدادگر داوطلب هلال احمر که در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داد، آورده است: آنهایی که بی مزد و بی بهانه و بی منت، جانشان را در راه خدمت به مردم هدیه می‌کنند بی شک مهربانانی هستند با روحی بلند و متعالی.

    در متن پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: «تلاش برای نجات جان انسان ها، ارزشی است که هیچ قیمت و پاداشی را با آن برابری نیست. آنهایی که بی مزد، بی بهانه و بی منت، جانشان را در راه خدمت به مردم هدیه می کنند بی شک مهربانانی هستند با روحی بلند و متعالی.

    درگذشت «محمد عرفانیان» امدادگر داوطلب پرتلاش هلال احمری که در حین انجام ماموریت دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد، ضایعه ای است دردناک که در یاد و خاطر همه اعضای جمعیت هلال احمر می ماند و سندی است از وجود انسان های فداکار که  ناجی انسان ها می شوند در راه دستیابی به دنیای آرام.

    اینجانب به نمایندگی از خانواده جمعیت هلال احمر درگذشت این امدادگر داوطلب خدوم را به خانواده محترمشان و تمام اعضای خانواده جمعیت هلال احمر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح آن عزیز فداکار، علو درجات را مسئلت می نمایم.»

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو