فونیکسریمکسبهتام

حال ۵۴ مصدوم تصادف آزادراه قزوین- کرج رضایت بخش است

عصر خودرو- مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت عمومی همه ۵۴ مصدوم تصادف زنجیره ای دیروز در آزاد راه قزوین - کرج، خوب است و مصدومان در حال طی مراحل درمانی خود هستند.

حال ۵۴ مصدوم تصادف آزادراه قزوین- کرج رضایت بخش است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی فخار سلیمانی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در باند جنوبی کیلومتر 55 آزادراه قزوین -کرج که حدود ساعت 13روز جمعه رخ داد و سبب برخورد چندین خودرو با یکدیگر شد 54 نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
    وی با اشاره به اعزام هفت دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین به محل این حادثه افزود: 23 نفر از مصدومان حادثه اکنون در بیمارستان نظرآباد و بقیه در بیمارستان های ولیعصر آبیک، شهید رجایی و رازی قزوین بستری هستند.
    ظهر دیروز جمعه یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین- کرج واژگون و از مسیر خود منحرف شد که این اتفاق برخورد چندین خودروی دیگر را با هم در این مسیر در پی داشت.
    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین روز گذشته آخرین آمار مصدومان تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین- کرج را 43نفر اعلام کرده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط