فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه خراسان شمالی خبرداد:

جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفت

عصر خودرو- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف شب گذشته بین یک دستگاه پراید با خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا حسین زاده از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در محور بجنورد- جنگل گلستان خبر داد و افزود: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید با یک خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان در نزدیکی روستای چمن بید با یکدیگر تصادف کردند که در اثر این تصادف یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

    وی با بیان اینکه دو خودرو در یک کیلومتری چمن بید به صورت رخ به رخ تصادف کردند، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو اعلام کردند.

    سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: در این سانحه افزون بر کشته شدن یک نفر، دو سرنشین خودروی پراید نیز به شدت مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند اما حال هر دوی آنها وخیم است.

    به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند.

    تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو