فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین ـ تهران

قیچی کردن دو دستگاه تریلی و ترافیک در اتوبان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه قزوین از واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین ـ تهران خبر داد.

واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین ـ تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بهرام زینلی در قزوین با اشاره به تصادفات اخیر محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: به دلیل عدم توجه به سرعت مطمئن از سوی رانندگان چند اتفاق در محور قزوین- کرج ایجاد شده اما هیچ گونه فوتی در بین سرنشینان وجود ندارد.

    وی بیان کرد: بسیاری از تصادفات امروز محورهای مواصلاتی استان قزوین در محدوده شهرستان آبیک در محدوده ورودی شهر آبیک با سیمان آبیک بوده که بیانگر توجه نکردن رانندگان به نکات ایمنی از جمله تخطی از سرعت مطمئنه است.

    رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: در نخستین تصادف امروز شهرستان آبیک دو دستگاه تریلی به دلیل واژگون شدن یک خودروی نیسان با بار گلابی و سرعت بیش از حد دو دستگاه تریلی، با قیچی کردن خودروی خود، مسیر جاده را مسدود کردند که برای مدتی موجب افزایش تراکم ترافیک شد.

    این مسئول با بیان اینکه برخی از رانندگان خودروهای سواری نیز احتیاط لازم را به خرج نمی‌دهند ادامه داد: در یکی دیگر از تصادفات ایجاد شده در این محور، تعداد هشت دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد داشتند که همراه با جراحت و فوت نبوده است.

    رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوس به دلیل لغزنده بودن سطح جاده و تجاوز از سرعت مطمئن، با گارد کنار مسیر برخورد کرده و چپ شده است؛ این اتوبوس در مجموع دارای 16 سرنشین بوده که 15 نفر از آن‌ها با توجه به جراحت‌های مختلفی که برداشتند به بیمارستان آبیک منتقل شدند؛ با توجه به انتقال سریع سرنشینان اتوبوس چپ شده، تمام آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شده و نیاز به بستری نداشتند.

    زینلی اضافه کرد: آخرین مورد تصادف اتفاق افتاده در این محور مواصلاتی مربوط به یک دستگاه اتوبوس و خودروی سواری است که بدون مصدوم بوده است.

    وی افزود: تمام حوادث رانندگی یاد شده در مسیر قزوین به کرج (مسیر جنوبی) بوده که با تلاش نیرویهای پلیس راه و راهداری، روان‌سازی شده و برای عبور عموم مردم آماده است.

    رئیس پلیس راه استان قزوین مطرح کرد: رانندگان عبوری در محورهای مواصلاتی در زمان‌های مختلف به خصوص زمانی که به دلیل بارندگی، جاده لغزنده و نیاز به سرعت مطمئن است، باید بیش از دیگر مواقع، احتیاط و از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

    این مسئول یادآور شد: تلاش مردم برای جلوگیری از بروز خطر می‌تواند در کنار تلاش مسئولان و نیروهای پلیس راه در ایجاد امنیت محورهای مواصلاتی بسیار مؤثر باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو