فونیکسریمکسبهتام

پلیس خودرو دارای بیش از ۳۱ میلیون ریال خلافی را توقیف کرد

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید دارای خلافی سی و یک میلیون و ۳۶۰ هزار ریال در زنجان خبر داد.

پلیس خودرو دارای بیش از ۳۱ میلیون ریال خلافی را توقیف کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان آفریدون روز چهارشنبه با اعلام این خبرگفت: پلیس زنجان طی هفته جاری به منظور اعمال قانون این خودرو را متوقف و پس از دریافت استعلام پی به عدم پرداخت خلافی صاحب خودرو برد.
    وی اظهار کرد: راننده این خودرو از سال 92 تاکنون مشمول این میزان خلافی شده و بیشترین تخلفات مربوط نیز استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم بستن کمربند ایمنی بوده است.
    آفریدون افزود: تا زمانی که صاحب این خودرو نسبت به پرداخت رقم خلافی اقدام نکند نسبت به ترخیص خودرو اقدامی صورت نخواهد گرفت.
    آفریدون با بیان اینکه اکثر این جریمه ها نیز به صورت تسلیمی بوده است افزود: این خودرو برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی متوقف شد.
    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: بر اساس این قانون خودروهایی که بیش از 10 میلیون ریال خلافی داشته باشند و رانندگان پس از ابلاغ در پرداخت آن کوتاهی کنند در این صورت بطور خودکار از طریق سیستم ثبت شکایت می شود.
    آفریدون افزود: این شکایت نیز برای عوامل راهنمایی و رانندگی در هر نقطه از کشور که باشد قابل رویت است و بلافاصله می توانند نسبت به توقیف خودرو اقدام کنند.
    وی از صاحبان خودروها خواست هر چند وقت نسبت به اخذ خلافی از طریق تلفن 120 یا سامانه پیامکی 1101202020 و با اینکه از طریق مراجعه به سایت پلیس راهور به آدرس (http://rahvar120.ir) و وارد کردن شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت اقدام کنند.
    آفریدون همچنین به فروشندگان خودروها توصیه کرد به صورت قولنامه ای و وکالتی به خریداران واگذار نکنند و حتما پس از تعویض پلاک، خودرو را در اختیار خریدار قرار دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط