فونیکسریمکسبهتام

تنها یک هفته تا پایان فروش ویژه پاییز طلایی رنو

عصر خودرو : نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

تنها یک هفته تا پایان فروش ویژه پاییز طلایی رنو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر این اساس, طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند. در طرح اقساطی محصولات این برند اروپایی با تسهیلات 30 تا 50 میلیونی عرضه می شوند.
    سفران شش سیلندر با تسهیلات 50 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه و رنو داستر با 48 میلیون تومان تسهیلات و با دوره بازپرداخت 24 و 12 ماهه دارای بیشترین تسهیلات در این طرح هستند.
    طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو، ادامه این شرایط ویژه فروش محصولات Renault در فصل پاییز تنها تا 22 مهرماه سال 1394 ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.
    همچنین رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد..
    دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران 2000 سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات 40 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه قابل ثبت نام است.
    تمامی محصولات در این طرح به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است.
    در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو