فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان خبر داد

مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران

عصر خودرو: رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان با اشاره به مذاکره با خودروسازان ایرانی، گفت: برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد.

مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، امروز در بانک صنعت و معدن رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان و علی اشرف افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

    شر اِگه در حاشیه مذاکره با مدیران بانک صنعت ومعدن در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: چهار روز است که در ایران هستیم و علاقه زیادی از سوی شرکت‌های ایرانی برای همکاری دیدیم.

    وی افزود: هدف ما صرفا تجارت با ایران نیست بلکه فراهم کرد بستری برای همکاری‌های بلند مدت طرف ایرانی و برنامه‌ریزی ما سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه‌های بلند مدت است که هم‌اکنون مطرح است.

    رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان در مورد مذاکره با خودروسازان ایرانی تصریح کرد: ایالت نیدرزاکسن مهد تولید فولکس واگن است و هماز نظر تولید و هم شرکت‌های تولیدکننده قطعات ظرفتی‌های قابل ملاحظه‌ای برای همکاری دارند.

    به گفته وی هدف ما سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعت خودرو و تولید قطعات و هم صنایع کشاورزی و غذایی است.

    شر اگه در پاسخ به این سوال که آیا خودروسازان ایرانی هم از این همکاری استقبال کرده‌اند، گفت: در مذاکره‌ای که با شرکت‌های ایرانی انجام دادیم برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد. این مذاکره شروعی برای آغاز همکاری‌ها بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو