فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت

افتتاح ساختمان پلیس راهور منطقه ۳

عصر خودرو: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب از افتتاح ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۳ و همچنین اهدای خون مأموران پلیس راهور فاتب به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

افتتاح ساختمان پلیس راهور منطقه ۳
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب با اعلام مطالب فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته ناجا و با حضور سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 3 افتتاح شد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در این مراسم افتتاح، شهردار منطقه 3، جمعی از مسئولان و معاونین و پرسنل پلیس حضور داشتند.

    وی، این ساختمان را دارای مرکز مانتیتورینگ و کنترل ترافیک حوزه استحفاظی منطقه 3 دانست و خاطرنشان کرد: محدوده ساختمان پلیس راهور منطقه 3 در بزرگراه حقانی مقابل پارک آب و آتش است.

    سرهنگ مرادی از اهدای خون پرسنل راهور فاتب به مناسبت هفته ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با مرکز انتقال خون تهران انجام شد، یک واحد سیار از سازمان انتقال خون به ستاد راهور فاتب اعزام شد و پرسنل پلیس راهور نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط