فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش و بازریابی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا:

ماشین ابزارهای تولید به اندونزی، هندوستان، ترکیه و اسپانیا صادر می کنیم

عصر خودرو : مدیر فروش و بازریابی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا گفت: این شرکت موفق به صادر کردن ماشین ابزارهای تولید به کشورهای اندونزی، هندوستان، ترکیه و اسپانیا شده است.

ماشین ابزارهای تولید به اندونزی، هندوستان، ترکیه و اسپانیا صادر می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصربازار ،کوروش ندیمی  با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای شناساندن فعالیت های شرکت ها برگزاری این نمایشگاه است، افزود: حضور در نمایشگاه وظیفه تمام حوزه ها و شرکت های فعال در صنعت کشور است. همچنین نمایشگاه صنعت زمان مناسبی برای استفاده از موقعیت های ویژه و بستر سازی و ایجاد فرصت برای رشد صنعت و بروز رسانی تکنولوژی است.
    مدیر فروش و بازریابی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در خصوص مشکلات صنعت کشور، گفت: کل صنعت  کشور دارای مشکلات مالی، اقتصادی و تکنولوژی است. همچنین وجود تحریم ها باعث دورماندن صنعت کشور از تکنولوژی روز دنیا شده است.
    وی در مورد مشکلات صادراتی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، افزود: عمده مشکلات این صنعت صادرات، حمایت های اندک دولت، نداشتن مشوق های صادراتی، عدم حمایت های اجرایی بانک ها و در عدم تسهیل در مشوق های صادراتی است.
    ندیمی به تاریخچه و زمینه فعالیت شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا اشاره و بیان کرد: شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا از سال 1371 تاسیس و در سال 73 راه اندازی شد.در همین راستا طی سالهای  71تا73  به تکمیل آموزش در زمینه قالب سازی تحت لیسانس شرکت فوجی ژاپن پرداخت.
    وی درخصوص موفقیت های شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، بیان داشت: به دلیل جوان بودن بدنه شرکت و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب موفق به ساخت ماشین ابزارهای مورد نیاز صنعت کشور شدیم. همچنین در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در حال فعالیت هستیم. در این راستا موفق به ساخت گیربوکس توربین های بادی، ماشین ابزارهای طراحی ، خطوط صنعتی و تعدادی از پمپ های مورد نیاز صنعت نفت و گاز کشور شده ایم.
    ندیمی در مورد جایگاه شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در صنعت خودروسازی، گفت: شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در صنعت خودروسازی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. همچنین تولید بدنه خودروهای تیبا و پراید توسط شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا تولید و به شرکت های خودروسازی عرضه می شود.
    مدیر فروش و بازریابی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا با اشاره به صادرات بدنه خودرو تولید شده توسط این شرکت، تشریح کرد: تعدادی از بدنه ماشین های خارجی نیز توسط این شرکت تولید می شود. همچنین در زمینه صادرات، این شرکت موفق به صادر کردن  ماشین ابزارهای تولید به کشورهای اندونزی، هندوستان، ترکیه و اسپانیا شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط