فونیکسریمکسبهتام

رئیس دانشگاه خواجه نصیر خبر داد:

استقرار دانشگاه خواجه نصیر در ایران‌خودرو

عصر خودرو : رئیس دانشگاه خواجه نصیر گفت: این دانشگاه در حوزه فناوری‌های مربوط به خودرو فعالیت‌های مهمی را انجام داده است و یک دفتر فعال در ایران‌خودرو دارد.

استقرار دانشگاه خواجه نصیر در ایران‌خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، علی خاکی صدیق امروز در مراسم افتتاح خودروی هیبرید برقی – پیل‌ سوختی، گفت: دانشگاه خواجه نصیر طی 10 سال گذشته به مرحله جدیدی از فعالیت‌های پژوهشی وارد شده است و در این راستا در حوزه خودرو پروژه‌های پژوهشی مختلفی را اجرا کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: طی سال‌های گذشته این دانشگاه به موضوع پژوهش‌های کاربردی توجه ویژه‌ای کرده است و در این راستا هیچ یک از پروژه‌های دانشگاه موجب نارضایتی کارفرما نشده و تمامی آنها با موفقیت محقق شده است.

    رئیس دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان کرد: طرح انتخاب پژوهش‌های ویژه از یک سال گذشته در دانشگاه خواجه نصیر آغاز شده است که فعالیت مربوط به پژوهش‌های خودرو نیز در این زمینه جای دارد.

    خاکی صدیق تصریح کرد: دانشگاه خواجه نصیر جزو دانشگاه‌های برتر در حوزه تحقیقات خودرو است و در حال حاضر این دانشگاه دارای دفتر فعال در شرکت ایران‌خودرو است.

    وی با اشاره به طراحی و تولید خودروی هیبرید برقی – پیل سوختی در این دانشگاه، گفت: این خودرو یک نمونه منحصر به فرد به شمار می‌رود زیرا هیچ نوع آلودگی محیطی ندارد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط