فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی:

سر فاصله ورود به ایستگاه از ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه است

عصر خودرو : مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران گفت: سر فاصله های ورود اتوبوس به ایستگاه در خطوط بی آر تی متغیر است.

سر فاصله ورود به ایستگاه از ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران،  سر فاصله ورود به ایستگاه از 30 ثانیه تا 2 دقیقه استپیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهارکرد: ایمنی ایستگاه های بی آر تی از اولویت برنامه های اتوبوس رانی است  و به همین  منظور مقرر است ایستگاه های خط 7 بی آر تی در مسیر میدان تجریش – میدان راه آهن ایزوله شوند .

    وی افزود: در این راستا تاکنون 3 ایستگاه پل همت، آبشار و ایستگاه خبرنگاران ایمن سازی انجام شده و حتی در های شیشه ای در این ایستگاه ها نصب شده و به زودی این  اقدام در  سایر ایستگاه ها  نیز انجام می شود.

    سنندجی ادامه داد: این درهای شیشه ای توسط سنسور همزمان با باز و بسته شدن درهای اتوبوس عمل خواهد کرد.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: از مسافران تقاضا داریم  تحت هیچ شرایطی وجه نقد به رانندگان اتوبوس های خطوط بی آر تی پرداخت نکنند و در ایستگاه‌ها توسط کارت بلیت کرایه خود را  به صورت نقدی پرداخت کنند؛ ضمن آن که شهروندان در صورتی که هرگونه شکایتی از رانندگان اتوبوس ها دارند می توانند از طریق سامانه 1888 اعلام کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

    سنندجی با اشاره  به اینکه همه 250 خطوط اتوبوسرانی در شهر تهران دارای زمان بندی هستند ،بیان کرد: سر فاصله ورود اتوبوس ها به ایستگاه در خطوط بی آر تی هر 30 ثانیه  تا 2 دقیقه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو