فونیکسریمکسبهتام

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان خبر داد:

۱۸ مصدوم و سه فوتی نتیجه تصادفات رانندگی امروز در خوزستان

عصر خودرو : رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادفات رانندگی امروز در این استان ۱۸ نفر مصدوم شده و سه نفر هم جان خود را از دست دادند.

۱۸ مصدوم و سه فوتی نتیجه تصادفات رانندگی امروز در خوزستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا رفیعی اظهار کرد: صبح امروز ساعت پنج و 26 دقیقه یک دستگاه خودرو پراید در جاده اهواز به ماهشهر روبروی پادگان حبیب الهی نرسیده به دژبانی ارتش واژگون شد. این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

    وی افزود: ساعت 10 صبح امروز دو دستگاه خودرو پراید در کیلومتر 15 محور سربندر به شادگان با هم برخورد کردند. متأسفانه در این تصادف هفت نفر مصدوم شده و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

    رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان در پایان گفت: ساعت 10 و 30 دقیقه امروز یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو وانت بار در جاده کمربندی ایذه برخورد کرد. در این تصادف 6 نفر مصدوم شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط