فونیکسریمکسبهتام

طی هفته گذشته رقم خورد

اختصاص ۶۶ درصد مجروحان حوادث ترافیکی قم به موتورسواران

عصر خودرو : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: ۶۶ درصد مجروحان حوادث ترافیکی هفته گذشته قم به موتورسیکلت‌سواران اختصاص داشت.

اختصاص ۶۶ درصد مجروحان حوادث ترافیکی قم به موتورسواران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی امروز  با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی هفته گذشته افزود: از تاریخ چهار مهر ماه تا 11 مهر ماه هفت هزار و 370 تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.

    وی ادامه داد: مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس قم به انجام هزار و 313 ماموریت منجر شد.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص کیفیت ماموریت‌های انجام شده در این مدت اظهار کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده هزار و 133 ماموریت شهری و 180 ماموریت دیگر نیز ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

    حسنی با اشاره به آمار حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ابراز کرد: 481 مورد از ماموریت‌های انجام شده در این مدت به حوادث ترافیکی اختصاص داشته است.

    وی اضافه کرد: 413 ماموریت شهری و 68 ماموریت دیگر نیز ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار مجروحان حوادث ترافیکی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در این حوادث 571 نفر مجروح شدند که 212 نفر از آنها به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 358 نفر آنها نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

    حسنی با اعلام اینکه حوادث ترافیکی این مدت یک کشته داشته است این مورد را مرتبط با حوادث موتورسیکلت‌سواران ذکر کرد و گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده 326 ماموریت به موتورسیکلت‌سواران اختصاص داشته است.

    وی ادامه داد: 379 نفر در این حوادث مجروح شدند که 157 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 221 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اذعان کرد: 66 درصد از مجروحان حوادث ترافیکی هفته گذشته قم متعلق به حوادث موتورسیکلت‌سواران بوده است.

    حسنی ابراز کرد: برخورد سه دستگاه موتورسیکلت در جاده کهک مقابل صرم یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

    وی اضافه کرد: حال یکی از مجروحان این حادثه که از ناحیه سر دچار ضربه به سر شده بود وخیم گزارش شد و با توجه به وخامت حال مجروحان این حادثه برای آنها درخواست اورژانس هوایی داده شد.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اعلام کرد: بالگرد اورژانس تا کنون 148 پرواز داشته که 330 مجروح و بیمار را به مراکز درمانی انتقال داده است.

    حسنی ابراز کرد: این ماموریت‌ها به انتقال 309 نفر مجروحان حوادث ترافیکی و 21 مورد دیگر نیز به مواردی مثل زایمان، آوار، غرق‌شدگی، برق‌گرفتگی و ... اختصاص داشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو