فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قمخبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۱ مجروح و یک کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۷۱ نفر و فوت یک نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۷۱ مجروح و یک کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی  اظهار داشت: از تاریخ چهارم مهر تا 11 مهرماه تعداد هفت هزار و 370 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار که منجر به هزار و 313 مأموریت شده است.

    وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده 481 مورد مربوط به تصادفات بوده که 413 مورد شهری و 68 مورد نیز جاده‌ای است.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته 571 مجروح برجای گذاشت که 212 نفر سرپایی درمان شده و 358 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و متأسفانه یک نفر نیز فوت کرد.

    وی بیان کرد: مأموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران 326 مورد بوده که 379 مجروح برجای گذاشته است که 157 نفر سرپایی درمان شده و 221 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

    حسنی گفت: ساعت 17 و 11 دقیقه روز گذشته در کیلومتر 35 اتوبان قم - تهران واژگونی خودروی پراید هفت مجروح برجای گذاشت که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

    وی ادامه داد: روز گذشته تصادف شدید در محور جعفریه چندین مجروح برجای گذاشت که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط