فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد مطرح کرد

حذف سرویس‌‏های متخلف مدارس در بروجرد

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: سرویس‌‏های متخلف مدارس این شهرستان از ادامه فعالیت در این حوزه کنار گذاشته می‌شوند.

حذف سرویس‌‏های متخلف مدارس در بروجرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حسن غیاثوند عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بازرسی از خودروهای سرویس مدارس با مشارکت نیروهای پلیس راهور در حال انجام است.

    وی عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی و در بازرسی‏‌های مشترک با پلیس راهنمایی و رانندگی پنج دستگاه مینی‌بوس متخلف شناسایی و جریمه شده‏‌اند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد افزود: همچنین در این بازرسی‌‏ها هفت خودرو مینی‌بوس سرویس مدرسه دارای نقص فنی شناسایی و موظف به رفع نواقص شده‌‏اند.

    غیاثوند افزود: رانندگان این خودروها موظف به رعایت قوانین بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخطی با متخلفان برخورد می‏‌شود.

    وی عنوان کرد: خودرو‏های تاکسی سرویس مدارس مجاز به سوار کردن چهار سرنشین هستند و تنها این تعداد افراد زیر پوشش بیمه سرنشین قرار می‏‌گیرند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد ادامه داد: همچنین رانندگان خودروهای سرویس مدارس موظف به نصب آرم سرویس مدارس بر روی خودروها و به همراه داشتن کارت تاکسیرانی هستند.

    غیاثوند به تعیین نرخ مصوب خودروهای سرویس مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه رانندگان خودروهای تاکسی سرویس مدارس به ازای هر نفر در داخل شهر و شهرک‏‌ها به ترتیب مجاز به دریافت 55 و 60 هزار تومان هستند.

    وی یادآور شد: همچنین نرخ تعیین شده به ازای هر نفر در محدوده شهرک‎ها نیز 55 هزار تومان است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد به تعیین تعداد سرنشینان مجاز خودروهای مینی‌بوس سرویس مدارس اشاره و تاکید کرد: رانندگان این خودروها موظف به ثبت نام و جابه‌جایی دانش‌آموزان به تعداد صندلی‎های خودرو خود هستند.

    غیاثوند ادامه داد: نرخ کرایه ماهیانه درون شهری مینی‌بوس 35 هزار تومان تعیین شده است، همچنین این نرخ برای شهرک‎ها و محدوده شهرک‎ها نیز به ترتیب 40 و 30 هزار تومان تعیین شده است.

    وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی خودروهای سرویس مدارس از طریق شماره تماس 42623092 تخلفات را به سازمان تاکسیرانی بروجرد اطلاع داده و اطمینان خاطر داشته باشند، در اسرع وقت به آنها رسیدگی می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد اظهار کرد: استفاده از تاکسی و مینی بوس به عنوان سرویس مدارس و پرهیز خانواده‎ها از انتخاب خودروهای شخصی برای این منظور می‎تواند به ماهیت اصلی سرویس‎های مدارس در تضمین سلامت انتقال دانش‎آموزان کمک کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط