فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

همایش موتورسیکلت‌سواران قانونمند در زنجان برگزار می‌شود

عصر خودرو: رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به منظور گرامیداشت هفته ناجا گفت: همایش موتورسیکلت‌سواران قانونمند در زنجان برگزار می‌شود.

همایش موتورسیکلت‌سواران قانونمند در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر شیرمحمدی با بیان اینکه از موتورسیکلت‌سواران قانونمند استان در قالب رزمایشی تقدیر می‌شود، اظهار داشت: در این همایش به موتورسیکلت سواران کلاه ایمنی اهدا می‌شود.
    وی به زمان برگزاری رزمایش شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند اشاره کرد و افزود: این همایش روز جمعه 17 مهر ماه برگزار می‌شود.
    رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه این همایش از میدان آزادی آغاز و تا سینما روباز گاوازنگ ادامه دارد، ابراز کرد: اهدا کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سواران نیز در این محل انجام می‌شود.
    وی خاطرنشان کرد: همایش موتورسیکلت‌سواران در آخرین روز هفته گرامیداشت هفته ناجا که با شعار" پلیس ولایت‌مداری، کرامت انسانی، حاکمیت ارزش‌های اسلامی" نامگذاری شده برگزار می‌شود.
    شیرمحمدی با بیان اینکه این همایش با هماهنگی پایانه مسافربری انجام می‌شود، عنوان کرد: در حدود 200 موتورسیکلت‌سوار در این همایش حضور دارند.
    وی به برگزاری همایش راهوران محله اشاره کرد و یادآور شد: این همایش نیز روز چهارشنبه 14 مهر ماه در زنجان برگزار می‌شود.
    رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان همایش راهوران محله با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، ابراز کرد: راهوران محله و رانندگان از جمله جامعه هدف این همایش هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط