فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای گلستان در تابستان

عصر خودرو: مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: ارزیابی‌های به عمل آمده نشان داده که تلفات جاده‌ای استان در طول اجرای طرح راهداری تابستانه امسال ۱۴ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده‌ای گلستان در تابستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس "عادل مصدقی" در جلسه شورای راهداری به منظور جمع بندی طرح راهداری تابستانه سال 94، افزود: طرح راهداری تابستانه امسال به جهت عمل به مفاد شیوه نامه ابلاغی و شاخص های تعریف شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین تاثیر آن در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی، مورد رضایت کاربران جاده ها و مسئولان کشور و استان بوده است.

    وی با اشاره به اینکه در این طرح، تمام تلاش عوامل و نیروهای راهداری بر ایمن سازی و ارتقای فرهنگ ایمنی جاده‌ها بوده، اجرای عملیات اصلاحی در طول طرح و همفکری و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان ستاد طرح خدمات سفر و کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل استان را از عوامل دیگر موفقیت راهداری تابستانه امسال بیان کرد.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: طرح راهداری تابستان از تیرماه سال جاری در سطح سه هزار و یکصد کیلومتر از راه های استان اجرا شد و در طول اجرای آن، 103 نقطه پرحادثه و 115 سرعت گیر آسیب دیده استان، اصلاح و 53 هزار و 353 متر مربع از آسفالت های استان، لکه گیری شد.

    مصدقی ادامه داد: احداث 27 هزار و 404 متر طول کانال، رفع پنج هزار و 915 کیلومتر شانه راه، تنقیه و بازگشایی دهانه 336 دستگاه پل، جمع آوری دو هزار و 392 عدد تابلوی فرسوده و جلوگیری از فعالیت دو هزار و 275 دستفروش حاشیه راه‌های استان از اقدامات انجام شده دیگر در این طرح بوده است.

    به گفته وی، مجموع این عملیات با استفاده از توان 326 نیروی راهدار و 111 دستگاه ماشین آلات در قالب 34 اکیپ و 22 گشت راهداری انجام شد تا خدمات مطلوب و موثری به مسافران ارائه شود و تلفات جاده‌ای و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از آن کاهش یابد.

    مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن فصول سرد سال، خواهان آمادگی نیروهای راهداری برای اجرای طرح راهداری زمستانه شد و از آنان خواست که در تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ذخیره سازی سوخت، نمک و شن، تجهیز راهدارخانه‌ها و استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شورای روستاها اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو