فونیکسریمکسبهتام

موتورسیکلت های توقیف شده ترخیص می شوند

عصر خودرو: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا موتورسیکلت هایی که به علت ارتکاب تخلف توقیف شده بودند ترخیص می شوند.

موتورسیکلت های توقیف شده ترخیص می شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین طلایی افزود: افرادی که موتورسیکلت آنها متوقف شده می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
    وی یادآوری کرد: طبق ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، تک چرخ، حمل یدک و استفاده نکردن از کلاه ایمنی تخلف محسوب می شود.
    وی اضافه کرد: طبق این قانون ماموران راهور مکلف هستند ضمن صدور قبض جریمه نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تا یک ماه اقدام کنند.
    رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: به مناسبت هفته ناجا مدت زمان پیش بینی شده برای توقیف موتور سیکلت در پارکینگ لحاظ نشده و مالکان می توانند نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
    سرهنگ طلایی با ذکر اینکه این اقدام شامل وسایل نقلیه ای که با دستور مرجع قضایی توقیف شده، نیست اظهار کرد: داشتن مدارکی همچون پرداخت خلافی، بیمه نامه، و گواهینامه و کارت وسیله نقلیه برای ترخیص آن الزامی است.
    وی اضافه کرد: به مناسبت هفته ناجا چندین برنامه شامل رالی خانوادیگ، مسابقه موتور سواران قانونمند، همایش طلایه داران ترافیک، همایش همیاران پلیس و مسابقه دوچرخه سواری توسط پلیس راهور همدان برگزار می شود.
    در نیمه نخست سال جاری 24 هزار دستگاه موتور سیکلت متوقف و راهی پارکینگ شده که نسبت به شش ماه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.
    بیش از 200 هزار دستگاه موتور سیکلت در استان همدان تردد دارند.
    برنامه های هفته ناجا از 11 مهر ماه آغاز می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو