فونیکسریمکسبهتام

رسوایی بزرگ فولکس واگن (۲۰)

از جیب فولکس‌واگن به جیب تسلاموتورز؟

عصر خودرو : دانیل اسپارکس، نویسنده مطالب مالی و متخصص ارشد فناوری در شرکت چندرسانه‌ای «ماتلی فول» طی مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی» به بررسی این احتمال پرداخت که رسوایی فولکس‌واگن به نفع تسلاموتورز (تولیدکننده بزرگ خودروهای برقی) تمام شود.

از جیب فولکس‌واگن به جیب تسلاموتورز؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، «الان ماسک» مدیرعامل تسلا موتورز گفته دیگر زمان آن رسیده که از سوخت‌های فسیلی دست کشیده و تکنولوژی جدید را در آغوش بگیریم. تسلا موتور تولیدکننده ماشین‌های لوکس برقی است.

    اسپارکس در این خصوص که آیا تسلا می‌تواند از پریشانی فولکس‌واگن منتفع شود، به تلویزیون «سی‌ان‌بی‌سی» گفت: من این‌طور فکر می‌کنم. «الان ماسک» نیز هفته گذشته که به اروپا سفر کرده بود، گفت که این یک موقعیت است تا تسلا خودش را نشان بدهد. چراکه بنزین و گازوئیل به تدریج به پایان کار خود می‌رسند و زمان معرفی یک تکنولوژی جدید رسیده است و او مسلماً به تکنولوژی شرکت خودش و ماشین‌های برقی اشاره می‌کند.

    مدل X، جدیدترین خودروی تسلا و اولین خودروی شاسی‌بلند برقی است که به بازار آمده است. اما عرضه مدل X با سختی‌هایی همراه بود. اسپارکس در رابطه با چشم‌انداز فروش این خودرو اظهار کرد: به طور قطع وقتی تسلا وارد شاخه ماشین‌های شاسی بلند شد، مخاطبش نیز دو برابر شده‌ و می‌تواند در بازار بزرگ‌ترین فعالیت کند.

    اسپارکس در ادامه افزود: خودروهای تسلا قبلاً مردانه‌تر بود و الآن خودرویی عرضه کرده که برای زنان نیز جذابیت بیشتری دارد.

    مجری «سی‌ان‌بی‌سی» خاطرنشان کرد: اگر به بازار خودروهای پرفروش بازارهای نوظهور دقت کنیم، به ویژه خودروهای شاسی‌بلند بنزینی و دیزلی، مدل X تسلا در مقایسه با آن بسیار آرمانی است و از اسپارکس پرسید که چشم‌انداز فروش این خودرو را در جهان (خارج از آمریکا) چطور می‌بیند؟

    متخصص ارشد «ماتلی فول» تصریح کرد: همین حالا برای خودروی شاسی‌بلند 25 هزار سفارش ثبت شده است و البته بر اساس برنامه معرفی تسلا، عامل منفی در پرده‌برداری از خودرو وجود نداشت که باعث کاهش در سفارش‌ها شود؛ زیرا سفارش‌های تسلا برگشت‌پذیر است.

    اسپارکس ادامه داد: تسلا هنوز برای این خودرو بازاریابی نکرده‌است و پیش‌بینی منطقی این است که فروش افزایش یابد؛ از قرار معلوم تقاضای مدل X خوب است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodrohttps://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم