فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین:

زمان انتظار ایستگاه های اتوبوس به ۱۰ دقیقه کاهش یافت

عصر خودرو : رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین، از کاهش زمان انتظار ایستگاه های اتوبوس در استان خبر داد.

زمان انتظار ایستگاه های اتوبوس به ۱۰ دقیقه کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حکمت الله داودی روز چهارشنبه در جلسه شورای شهر قزوین که در تالار مردم برگزار شد، با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و تشکیل ستاد مهر در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهارداشت: با هماهنگی سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، حمل و نقل و ترافیک و آتش نشانی با به کارگیری همه امکانات و تجهیزات امیدواریم خدمات مناسب به شهروندان ارائه شود.

    وی افزود: با افزایش تعداد خودروهای ناوگان اتوبوسرانی و به کارگیری 240 دستگاه اتوبوس انتظار مسافران در ایستگاه ها به 10 دقیقه کاهش یافته است.

    رئیس کمیسیون ترافیک شورا خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای افزایش سرویس مدارس، یک هزار دستگاه تاکسی و 300 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی دانش آموزان پیش بینی کرده و روزانه 10 هزار دانش آموز از این شبکه بهره خواهند برد.

    داودی تصریح کرد: برنامه های مهمی برای تردد ایمن و روان مردم در خیابانهای اصلی با سرعت بالا از جمله شهید بابایی و شهید بهشتی در دستور کار قرار گرفته است.

    وی اظهارداشت: تا پایان مهر ماه در مسیرهای پرتردد و تند رو احداث و بهره برداری از پل های عابر پیاده مجهز به آسانسور در اولویت قرار گرفته است.

    داودی با اشاره به اجلاس شهرداران آسیایی که سال آینده در قزوین برگزار خواهد شد افزود: این بهترین فرصت برای معرفی توانمندی های این شهر محسوب می شودو باید بستر لازم برای میزبانی شایسته از میهمانان فراهم شود.

    وی افزود: باید بتوانیم امکانات مناسبی را در شهر ایجاد کنیم تا میزبانی ما در خور جایگاه این شهر تاریخی و مذهبی باشد لذا شهرداری قزوین با توجه به طرح جامع حمل و نقل و ترافیک، اقداماتی برای احداث خطوط اتوبوس بی. آر. تی، تراموا، پارک سوار و پارکینگ های مناسب انجام داده و برنامه ریزی لازم در دستور قرار گرفته است.

    داودی بیان کرد: در کارگروه اجلاس شهرداران آسیایی، توجه به حمل و نقل در شهرهای کشورهای عضو برای دسترسی آسان گردشگران به مناطق فرهنگی، مذهبی و میراثی محور کار است و مقرر شده شهرداری با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم و ایجاد زیرساخت، شرایط مطلوب اجرای آن را فراهم کند.

    وی یادآورشد: با توجه به روند احداث تقاطع های غیرهمسطح شهر قزوین مانند پل قدس، خلیج فارس و امام رضا (ع) که با سرعت د ر حال اجراست که امیدواریم با تکمیل آنها چهره شهر متحول شده و بستر میزبانی بیش از پیش فراهم شود.

    عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای مهم این طرح ها حل مشکلات ترافیکی است لذا تمام تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین تکمیل پروژه ها در زمانی کوتاهتر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط