فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی استان:

توقیف خودروهای دودزا در دستور کار پلیس اصفهان است

عصر خودرو : فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آغاز فصل سرما و تشدید آلودگی هوا در کلانشهر ها بویژه اصفهان گفت: طرح توقیف خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده بصورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

توقیف خودروهای دودزا در دستور کار پلیس اصفهان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، هفت دستگاه اتوبوس دودزا در اصفهان توقیف شده است.
    وی از اجرای جدی طرح زوج و فرد خودروها همچون گذشته خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری معابر و گذرگاههای به دوربین های تصویری پلاک خوان مجهز می شود.
    **علت تصادفات منجر به فوت در شهریور به علت خستگی
    فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های این استان گفت: اصفهان شهریور پر ترافیکی را پشت سرگذاشت و در ماه یاد شده، این استان بلحاظ حوادث ترافیکی وضعیت خوبی نداشت و سه تصادف بزرگ منجر به فوت در شهریور ماه در استان اصفهان ثبت شد.
    وی این تصادفات را در شهرستان سمیرم با سه کشته، شهرستان نایین با چهار کشته و در فریدن با سه کشته اعلام کرد و گفت: عمده علت این تصادفات عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ خودرو گزارش شده است.
    سردار آقخانی در ادامه به برنامه های هفته ناجا که قراراست در این استان اجرا شود ، اشاره کرد و گفت: برنامه های بزرگداشت هفته ناجا با عنوان « اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش » در اصفهان برگزار خواهد شد.
    وی مهمترین رویکرد برنامه های ناجا را نمایش توان و اقتدار نیروی انتظامی و ارتقای جلب مشارکتهای مردمی در تامین امنیت جامعه برشمرد و از سخنرانی فرماندهان انتظامی استان پیش از خطبه های نماز جمعه در اصفهان و شهرستانها، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و امدادی، دیدار با علما و روحانیان، همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی و راهوران محله و همایش هم اندیشی نخبگان ملی را از برنامه های هفته ناجا در استان اصفهان اعلام کرد.
    وی اظهار کرد: همچنین در این هفته طرح روز کم حادثه در نقاط حادثه خیر درون و برون شهری از ساعت هشت تا 20 اجرا می شود.
    فرمانده انتظامی استان اصفهان، برگزاری ورزش باستانی با حضور پیشکسوتان، جشن مهر و دانش، همایش فرهنگ یاران ترافیک و مسابقه تیراندازی برای مدیران دولتی با هدف ارتقای توان جسمی و روحی آنها را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
    وی خاطرنشان کرد: همچنین همایش نگهبان محله، مسابقات فدراسیون ورزشی کشتی، پیاده روی خانواده کارکنان و آغاز دوره بصیرت کارکنان، همایش پلیس اصناف و همچنین همایش معتمدین و روسای هیات های مذهبی در این هفته برگزار می شود.
    ** کشف 20 تن مواد مخدر در شش ماهه امسال
    فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 20 تن مواد مخدر در شش ماهه امسال خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.
    وی اظهار کرد: به این لحاظ استان اصفهان رتبه سوم را در کشف مواد مخدر در کشور کسب کرد.
    سردار آقاخانی، به دستگیری 82 باند قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان اشاره کرد و گفت: کشف باندهای مواد مخدر نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.
    ** شهروندان منازل و مغازه های خود را به سیستم های حفاظتی مجهز کنند
    فرمانده انتظامی استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد که برای تامین امنیت منزل و مغازه خود از سیستم های حفاظتی استفاده کنند.
    وی به دستگیری سه باند سرقت های بزرگ به شیوه ی قاپ زنی در استان اشاره کرد و گفت: اعضای این باند که از 11 استان سرقت می کردند به 99 فقره سرقت اعتراف کردند.
    سردار آقاخانی همچنین به دستگیری چهار باند سارق اینترنتی در استان خبر داد و گفت: طرح شناسایی و برخورد با کارگاههایی که به آموزش هک و نرم افزار نفوذ می پردازند اجرا شده و تاکنون 23 نفر شناسایی شده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو