فونیکسریمکسبهتام

پورشه و نسخه۹۱۱ کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون

به گزارش عصر خودرو: پورشه در رویداد گرامیداشت پنجمین سالگرد تأسیس بخش منحصر فرد رن‌اسپورت ریونیون، در پیست “مزدا ریس‌وی لاگونا سکا” از نسخه جدید ۹۱۱ به نام کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون پرده‌برداری کرد.

پورشه و نسخه۹۱۱ کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، پورشه این نسخه ویژه را بر پایه 911 GTS کاررا طراحی کرده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، در نمای خارجی، استفاده از رنگ خاکستری همراه با خطوط مشکی و قرمز، استفاده از چراغ‌های LED رنگی و رینگ‌های 20 اینچی اسپورت کلاسیک به رنگ مشکی براق است.

هنوز تصاویر داخلی آن منتشر نشده است، اما پورشه می‌گوید صندلی‌های اسپورت پلاس آن، قابلیت تنظیم در 18 جهت مختلف دارند و از تریم فیبر کربن در ادوات کابین استفاده‌شده، به‌علاوه این‌که رکاب منقش به نام آن و همراه نورپردازی خواهد بود. همچنین فرمان اسپورت، دوخت کارمین قرمز صندلی‌ها و درب کنسول وسط برجسته با نشان Rennsport Reunion V وجود دارد. دیگر امکانات برجسته این نسخه عبارت‌اند از یک سیستم صوتی بوز، سیستم کمکی پارک و سیستم تعلیق اسپورت PASM است.وظیفه تأمین قدرت آن بر عهده موتور 3.8 لیتری شش سیلندر با توان 430 اسب بخار است که به‌طور انحصاری به یک گیربکس دستی متصل شده و این ماشین را قادر می‌سازد تا 0 تا 96.6 کیلومتر بر ساعت را در 4.2 ثانیه بپیماید و به حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت دست یابدتنها تعداد 25 دستگاه از این نسخه تولید خواهد شد و قیمت‌گذاری آن از 148,335 دلار شروع می‌شود. قیمتی که برای یک کاررا، گران به نظر می‌رسد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم