فونیکسریمکسبهتام

رئیس ستاد معاینه فنی شهرضا:

برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در شهرضا تشدید می‌شود

عصر خودرو : رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری شهرضا با تأکید براینکه با خودروهای بدون معاینه فنی در سطح شهرستان باید به‌شدت برخورد شود، گفت: رانندگان اگر بدون معاینه فنی خودرو در سطح شهر رانندگی کنند پلیس راهور با آن‌ها برخورد جدی می‌کند.

برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در شهرضا تشدید می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، اکبر بهارلو صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد معاینه فنی شهرستان، با تاکید بر اینکه با مراکز معاینه فنی غیرمجاز و مراکزی که بدون معاینه برگه می‌دهند، باید برخورد جدی شود، اظهار داشت: کنترل معاینه فنی معتبر در تردد خودروها دغدغه اصلی این کارگروه است.

    وی افزود: نظارت جدی بر فعالیت مراکز معاینه فنی، انجام بازدیدهای کارشناسی و دقت در صدور تاییدیه سلامت فنی خودروها نقش اساسی در صحت عملکرد و تجهیزات و ایمنی خودرو، آلایندگی وسایل نقلیه موتوری با شاخص‌های مصوب زیست محیطی دارد.

    رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری شهرضا با بیان اینکه خودروهای فاقد برگه معاینه نباید اجازه تردد دارد، بیان کرد: کاهش شدت سوانح رانندگی، تلفات انسانی، خسارت مالی، افزایش ایمنی تردد و افزایش کیفیت زیست محیطی از فواید معاینه فنی خودرو است.

    وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت معاینه فنی خودروها در راستای کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت و ایمنی شهروندان، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد مراکز معاینه فنی می‌بایست به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

    بهارلو افزود: اگر مراکز متخلف پلمپ شوند بهتر از این است که ایمنی و سلامت مردم به خطر بیفتد و در نتیجه باید کلیه موارد فنی در این مراکز اجرا شود.

    وی با تأکید بر اینکه با خودروهای بدون معاینه فنی در سطح شهرستان باید به شدت برخورد شود، اظهار داشت: رانندگان اگر بدون معاینه فنی خودرو در سطح شهر رانندگی کنند پلیس راهور با آنها برخورد جدی می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط