فونیکسریمکسبهتام

۱۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی می شوند

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۱۰ هزار خودرو فرسوده ناوگان تاکسیرانی پایتخت براساس قرارداد منعقده میان این سازمان و شرکت ایران خودرو نوسازی خواهند شد.

۱۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، میثم مظفر تصریح کرد: این قرارداد در قالب طرحی با همکاری و هماهنگی ستاد حمل و نقل و سوخت با ایجاد یک بستر نرم افزاری و اعطای تسهیلات بانکی از طریق بانک صادرات با هدف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اجرایی خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت افزود: حذف خودرو پیکان از ناوگان تاکسیرانی پایتخت از جمله برنامه های محوری و اولویت های اصلی این سازمان است به نحوی که سال آینده تاکسی های پیکان موجود در ناوگان تاکسیرانی شهر تهران جمع آوری و از رده خارج خواهند شد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تاکسی های پیکان اجازه فعالیت به عنوان سرویس مدارس شهر تهران را ندارند خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری تمامی تاکسی های پیکان از سطح شهر تهران جمع آوری و از ناوگان حذف می شوند.

    وی در خصوص نحوه اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران نیز گفت: مالکان تاکسی که خودروی آنها به سن فرسودگی رسیده باید برای دریافت تسهیلات نوسازی خودرو در سامانه اطلاع رسانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران ثبت نام کنند.

    مظفر تصریح کرد: مالکان تاکسی های فرسوده می توانند برای استفاده از تسهیلات این طرح و نوسازی خودرو خود به شرکت های خصوصی طرف قرارداد با سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران نیز مراجعه کنند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ساماندهی بصری تاکسی های شهر گفت: به همین منظور رنگ زرد به عنوان رنگ اصلی تمامی تاکسی های شهر تهران برای ایجاد هماهنگی در نظر گرفته شده و رنگ تمامی تاکسی های سبز شهری نیز به زرد تغییر خواهد کرد.

    ناوگان تاکسیرانی شهر تهران در مجموع دارای 80 هزار دستگاه خودرو(سواری - ون) است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط