فونیکسریمکسبهتام

تصادف مرگبار آمبولانس با عابر پیاده

عصر خودرو : با اعزام مراجع انتظامی و قضائی و با توجه به اینکه این حادثه در زمان انجام ماموریت روی داده، پیگیری مراحل قضائی در حال انجام است.

تصادف مرگبار آمبولانس با عابر پیاده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو آمبولانس این مرکز با عابر پیاده موجب کشته شدن عابر پیاده شد.

    حبیب حسینقلی زاده افزود: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر پنج جاده خسروشهر- تبریز رخ داد.

    وی با بیان اینکه آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی 115 در حین انجام ماموریت و در لاین سرعت جاده بوده، ادامه داد: عابر 67 ساله با وجود اینکه در صد متری پل عابر پیاده بوده بدون توجه به آن اقدام به گذر از عرض جاده کرده بود.

    حسینقلی زاده گفت: با اعزام مراجع انتظامی و قضائی و با توجه به اینکه این حادثه در زمان انجام ماموریت روی داده، پیگیری مراحل قضائی در حال انجام است.

    وی تاکید کرد: عبور عابران پیاده در جاده ها و اتوبان ها، که خودروها با سرعت در حال حرکتند و همچنین عدم توجه به پل های عابرین پیاده از علل تصادف در جاده ها و فوت عابرین پیاده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط