فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم به مهر خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۶۲۷ مجروح و ۳ کشته برجای گذاشت

عصر خودرو : رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۶۲۷ نفر و فوت سه نفر دیگر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان خبر داد.

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۶۲۷ مجروح و ۳ کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: از تاریخ 28 شهریور تا چهارم مهرماه تعداد هشت هزار و 344 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شده که منجر به انجام هزار و 343 مأموریت شده است.

    وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده طی یک هفته گذشته هزار و 156 مورد شهری و 187 مورد نیز جاده‌ای بوده است.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم گفت: طی یک هفته گذشته 486 تصادف در قم به وقوع پیوسته که شامل 412 مورد مأموریت شهری و 47 مورد مأموریت جاده‌ای است.

    وی ادامه داد: تعداد مصدومین تصادفات یک هفته گذشته 627 نفر بوده‌ است که 206 نفر سرپایی درمان شده و 418 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند و سه نفر نیز فوت کردند.

    حسنی اظهار داشت: 315 مورد عملیات مربوط به موتورسیکلت سواران طی یک هفته گذشته انجام شده که 367 مجروح برجای گذاشته است و 147 نفر سرپایی درمان شدند و 218 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و 2 نفر نیز فوت کردند.

    وی گفت: در بلوار الغدیر مقابل بوستان الغدیر ساعت 12 و 17 دقیقه بامداد امروز برخورد موتورسیکلت با خودروی پراید منجر به فوت آقای 16 ساله و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

    حسنی بیان کرد: در حادثه‌ای دیگر در خیابان 20 متری زاد تصادف موتورسیکلت با خودرو سواری منجر به فوت آقای حدودا 35 ساله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط