فونیکسریمکسبهتام

توقیف سه روزه خودرو رانندگان حادثه‌ساز

سهم ۴۶ درصدی واژگونی در تصادفات

عصر خودرو : رئیس پلیس راه استان قم از توقیف خودرویرانندگان متخلف خبر داد.

سهم ۴۶ درصدی واژگونی در تصادفات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جمشیدی‌راد رئیس پلیس راه استان قم اظهار کرد: در مدت 48 ساعت گذشته، تعداد 7 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب به دو تخلف همزمان متوقف شدند و علاوه بر جریمه به مدت 72 ساعت خودروها به پارکینگ منتقل شدند که بیشتر این توقیف‌ها در آزادراه قم – تهران توسط پلیس نامحسوس بوده است.

    وی در ادامه افزود: با توجه به اوج بازگشت سفرهای تابستانی در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی افزایش حجم سفرها و ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان شده و در همین خصوص از رانندگان درخواست می‌کنیم رانندگان عجله و شتاب نکنند و با سرعت مجاز و حرکت بین خطوط رانندگی کنند و در طول رانندگی نیز از گوشی تلفن همراه استفاده نکنند.

    سرهنگ جمشیدی‌راد با اشاره به این که 46 درصد تصادفات منجر به جرح و فوت از نوع واژگونی است، گفت: بیشتر تصادفات جاده‌ای در راه‌های استان قم از نوع واژگونی و خروج از جاده بوده که دلیل این نوع از حوادث، خستگی و خواب‌آلودگی از سوی آنان بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط