فونیکسریمکسبهتام

فولکس واگن تولید خودرو کروکی اسپرتش را متوقف کرد

عصر خودرو :پس از شایعه های موجود در رابطه با تولید یک خودرو متوسط اسپرت، فولکس واگن بالاخره در بیانیه ای اعلام کرد که این ماشین به خط تولید راه پیدا نخواهد کرد.

فولکس واگن تولید خودرو کروکی اسپرتش را متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نه صبح ، شرکت فولکس واگن بالاخره اعلام کرد که قرار نیست یک خودرو کوچک اسپرت و با تکنولوژی های راننده محور تولید کند تا با Mazda Miata و Scion Fr-S/Subaru BRZ رقابت کند و با این کارش به شایعه ها خاتمه داد.

    فولکسواگن تولید خودرو کروکی اسپورتش را متوقف کرد

    فولکسواگن با معرفی نسخه آزمایشی Bluesport پیش نمایشی از شمایل خودرو متوسط اسپرت خود در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2009 به ما نشان داد. (تصویر بالا) این طرح بلافاصله بازخورد مثبتی از علاقه‌مندان و کسانی که قصد خرید آن را داشتند به همراه داشت، مدیران این شرکت هم قصد داشتند که به صورت جدی به خط تولید چراغ سبز نشان بدهند. حتی تا آنجایی پیشرفت کردند که این شرکت از یک تیم کوچک مهندسی درخواست کرده بود که به صورت مخفیانه یک مدل آزمایشی کاملا واقعی برای ارزشیابی بسازند.

    هاینش جاکوب نوزر در یک مصاحبه با وبسایت استرالیایی Car Advice اعلام کرد: «ما یک مدل آماده داریم که بسیار با کیفیت به نظر می رسد. به خوبی عمل می کند که از موتور متوسطی در آن استفاده کردیم.»

    تصاویر مدل آزمایشی اسرارآمیز هیچ وقت به نمایش عمومی در نیامدند، پس هیچکس به طور قطع نمی داند که آن به چه صورت از آب درآمده و در چه نقاطی با مدل Bluesport اشتراک دارد. این پروژه اخیرا بسته شده است به خاطر اینکه فولکسواگن پیش بینی می کند که نمی تواند در بخشی از بازار که به خودی خود در حال از دست رفتن است، دیگر جایی برای سود آوری خودرو مدل پایین آنها پیدا شود.

    نوزر توضیح می دهد که مسائلی دیگری نیز بودند که از تولید این خودرو جلوگیری کردند، مهم تر از همه این نکته که فولکسواگن به تولید ماشین های کوچک کروکی معروف نیست؛ پس برای آنها دشوار خواهد بود که بخواهند سهمی از بازار را مال خود کنند.

    مشکلات تصویری باعث نشد که این شرکت وولفسبورگی تولید Phaeton کلاس S خود را متوقف کند، اما آنها بسیار مصمم بودند و جلوی تولید این ماشین اسپورت خود را گرفتند.

    این بیانیه به این معنا نیست که فولکس واگن قرار است به طور کلی تولید خودرو را فراموش کند. در حالیکه این مدل مستقل ظاهرا تولید نمی شود، مدیران این شرکت گفته اند که تولید مدل های دیگر اتومبیل های مشابه راننده-محور را در ذهن دارند. به طور مثال این مدل ها شامل یک Golf R با قدرت 420 اسب بخار و احتمالا یک مدل پیشرفته R-badge نسل هشتم Passat منحصر به اروپا می شود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو