فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد

اولین تجربه رانندگی با شاسی بلند خاص MG در بازار ایران

عصرخودرو: شنبه چهارم مهرماه دویست و شصت و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه ۱۶ صفحه ای ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو به روی دکه خواهد آمد.

اولین تجربه رانندگی با شاسی بلند خاص MG در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "پشت فرمان شوالیه بلند قامت"، اولین تجربه رانندگی با MG GS، قدرتمندترین شاسی بلند تا 250 میلیون تومان بازار ایران است که در شماره اخیر هفته نامه خودرو امروز منتشر شده است. در این تجربه با مشخصات فنی این خودرو و قیمت و جایگاه آن در بازار کشورمان آشنا خواهید شد.
    در هفته جدید خودرو امروز، به سراغ رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولییدکنندگان رفته ایم و پای گفته های ایشان در خصوص "قراردادهای فروش و خدمات پس از فروش" نشسته ایم. مشروح گفت و گو با سید محمود نوابی را در صفحه 2 شماره 263 می توانید مطالعه کنید.
    مدیرعامل رنو پارس نیز در نشستی خبری در هفته ای که گذشت از تغییر نگرش رنو برای همکاری با خودروسازان ایرانی گفته بود. متن کامل گفته های پیمان کارگر نیز در این شماره در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. در ادامه نیز گزارشی مبسوط از رونمایی جدیدترین محصول از خانواده رنو در ایران را خواهید خواند. "ساندرو بالاخره آمد"، از آغاز تولید انبوه هاچ بک جدید رنو در پارس خودرو با قیمتی بین 40 تا 50 میلیون تومان می گوید.
    در ادامه سری به هیجان انگیزترین رویداد خودرویی هفته یعنی نمایشگاه خودرو فرانکفورت می زنیم و با "سوغات فرانکفورت" با جدیدترین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه آشنا خواهیم شد.
    در پیشخوان شماره جدید سری به افتتاحیه شو روم  محصولات لوتوس انگلستان در ایران می زنیم و با شاهزاده های هندلینگ دیدار می کنیم و تورقی خواهیم داشت در پرونده رسوایی فولکس واگن. بررسی آپشن های تیوولی حاضر در بازار ایران دیگر مبحث پیشخوان این هفته است.
    در دهه نود شماره 263 با نسل چهارم هوندا آکورد دیداری تازه خواهیم کرد و در بخش شاسی بلند نیز نیم نگاهی به خانواده تویوتا لندکروز در 8 سال دفاع مقدس خواهیم داشت. کلاسیک این هفته را نیز با پاترول پرمصرف و کم استهلاک می گذرانیم.
    در ادامه به فروشگاه های ماکت سری می زنیم تا با یک کلکسیون ارزان قیمت از ماکت های باکیفیت خودروهای کلاسیک آشنا شویم. در بخش های مباحث فنی نیز این هفته مبحث وزن و اثرات آن را بررسی می کنیم و دستی هم به آچار می زنیم تا سیستم تهویه مطبوع خودرو را عیب یابی کنیم.
    در ویژه نامه ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو نیز مروری خواهیم داشت برهمایش بررسی وضعیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو و گزارش خلاصه نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال 1393 را خواهیم خواند.
    از دیگر مطالب خواندنی این ویژه نامه می توان به "گزارش افتتاح مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس های اتوماتیک در سایپا یدک"؛ "گزارش بازدید از مرکز خدمات پس از فروش سیبا موتور" و "گفت و گو با معاون اجرایی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خصوص ارتقا جایگاه بین المللی ISQI در آینده نزدیک" اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو