فونیکسریمکسبهتام

از شب گذشته تا بامداد امروز؛

سوانح رانندگی شهری در مشهد جان ۳ نفر را گرفت

عصر خودرو : سوانح رانندگی در مشهد مقدس از شب گذشته تا بامداد صبح امروز جان ۳ نفر را گرفت و ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد.

سوانح رانندگی شهری در مشهد جان ۳ نفر را گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در نخستین حادثه رانندگی شهری در مشهد مقدس که شب گذشته در بزرگراه امام علی(ع) به وقوع پیوست یک عابر پیاده جان خود را از دست داد و چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

    مقارن ساعت 20 شامگاه چهارشنبه یک دستگاه خودروی سواری زانتیا هنگام حرکت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به سمت میدان قائم (عج) با یک عابر پیاده برخورد کرد و واژگون شد.

    برخورد یک دستگاه خودرو سواری شب گذشته با یک مرد سالخورده حدفاصل میدان قائم علاوه بر اینکه مرگ یک عابر پیاده را رقم زد منجر به ایجاد سانحه برای یک دستگاه خودروی سواری 206 شد که در جریان این حادثه سرنشینان خودروی سواری زانتیا و پژو 206 مجروح شدند.

    سرپرست ایستگاه شماره 33 سازمان آتش‌نشانی مشهد بابیان اینکه علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اظهار داشت: شدت برخورد خودروی زانتیا با این عابر پیاده به‌گونه‌ای بود که عابر سالخورده در دم جان خود را از دست داد و خودروی زانتیا نیز پس از انحراف به سمت چپ بزرگراه دچار واژگونی شد.

    محسن اسدی بابیان اینکه سرنشینان این خودرو متشکل از دو مرد و یک زن دچار مصدومیت شدند افزود: خودروی سواری پژو 206 که در پشت سر خودروی زانتیا طی مسیر می‌کرد با برهم خوردن تعادل راننده این وسیله نقلیه نیز به سمت چپ بزرگراه منحرف و پس از برخورد با جداول حاشیه بلوار متوقف شد.

    وی افزود: نجات گران ایستگاه 33 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با امدادرسانی به‌موقع از احتمال هرگونه حادثه ناشی از واژگونی این خودرو و ایجاد حریق جلوگیری کرده و مصدومان را پس از رهاسازی از درون خودرو و همچنین عابر متوفی را به نیروهای اورژانس و انتظامی تحویل دادند.

    دومین حادثه با دو کشته بامداد امروز رقم خورد

    هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید قربان در حادثه‌ای دیگر که بامداد صبح امروز در شهرک ابوذر مشهد رقم خورد تصادم دو خودرو موجب مرگ دو تن از شهروندان و همچنین مجروحیت چهار نفر شد.

    مقارن ساعت چهار بامداد روز پنجشنبه براثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و کامیونت که از پلیس‌راه شهرک ابوذر به سمت پل سلام درحرکت بودند متأسفانه راننده خودروی پراید و یکی دیگر از سرنشینان این خودرو براثر شدت وارده جان خود را از دست دادند و سه نفر در جریان این حادثه زخمی شدند.

    مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تایید این خبر صبح امروز در تشریح جزئیات این خبر به مهر گفت: با اعلام وقوع این حادثه گروه نجات ایستگاه‌های 9 شهدا، 11 و یک دستگاه جرثقیل از ایستگاه 6 به محل حادثه در پلیس‌راه شهرک ابوذر، مقابل شرکت نفت عزیمت کردند.

    حسین خاکپور بیان کرد: متاسفانه برخورد یک دستگاه کامیونت به خودروی پراید در این سانحه موجب شد تا راننده خودروی پراید از شدت برخورد به بیرون از خودرو پرتاب‌شده و در دم جان دهد و یک نفر از سرنشینان این خودرو نیز به دلیل جراحات وارده جان خود را قبل از امدادرسانی از دست بدهد.

    وی افزود: تعداد چهار سرنشین دیگر سواری پراید نیز در میان آهن‌پاره‌های این وسیله نقلیه محبوس و مصدوم شدند که با کمک نیروهای این سازمان از میان آهن‌پاره‌ها رهاسازی شدند.

    وی افزود: نیروهای اعزامی پس از رسیدن به محل، ضمن انجام عملیات پیشگیری از حریق ناشی از نشت سوخت، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به رهاسازی محبوسان از میان اتاقک به‌هم‌پیچیده خودرو کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو