فونیکسریمکسبهتام

یکطرفه شدن محور چالوس و هراز

تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته

عصر خودرو : رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته پرداخت.

تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار کرد:تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز گذشته تا ساعت 24:00 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

    وی در ادامه بیان کرد : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 01:00 بامداد روز بعد امروز  و پنجشنبه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

    سرهنگ رحمانی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه تا ساعت 02:00 بامداد روز شنبه 4 مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا 02:00 بامداد روز شنبه 4 مهر  از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد در محدوده دزدبن به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود. و تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز ممنوع است.

    وی گفت :تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه تا ساعت 02:00 بامداد روز شنبه 4 مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15:00 روز جمعه تا ساعت 02:00 بامداد روز شنبه 4 مهر و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن محدوده مشاء بصورت یکطرفه است. و تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

    سرهنگ رحمانی بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. و تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    وی اضافه کرد : تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 از یکشنبه 29 شهریور تا 3 مهر در محورهای محور اردبیل – آستارا ، اردبیل - سرچم و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد : تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 مورخ 30 شهریور تا 3 مهر ماه  در محور گلوگاه- گرگان – جنگل گلستان  و بالعکس ممنوع است و در محورهای قدیم قزوین رشت ، آزادراه کرج – قزوین و قزوین زنجان و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 1 تا 3 مهر ماه در محورهای فوق ممنوع است و در محور های سلفچگان – قم ،  قدیم تهران – قم و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 تا 24:00  روز جمعه  در محورهای فوق ممنوع است.

    وی افزود : وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی ، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند. و تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای یزد – طبس ، یزد – اصفهان ، بیرجند – قائن ، خور - طبس و بالعکس  از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 1 تا 3 مهر  ممنوع است. و در محورهفت گل – ایذه –  دهدز- شهرکرد و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 30 شهریور تا 3 مهر ممنوع است.

    سرهنگ رحمانی در پایان بیان کرد : تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی مجهز به GPS از ساعت 06:00 تا ساعت 24:00 30 شهریور تا 3 مهر ماه در محور بادرود – کاشان - قم و بالعکس ممنوع است و در محور های قدیم ساوه – همدان و ساوه – بویین زهرا تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 الی ساعت 24:00 30 شهرویر تا 3 مهر ماه ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو